Státní reklama sociálním sítím

Kamui

Státní reklama sociálním sítím
« kdy: 23. 02. 2021, 10:52:54 »
Považujete za správné, že státní instituce dělají zadarmo reklamu komerčním sociálním sítím? Například stát to zařídil tak hezky, že dnes dnad každý občan ČR ví, co je to TikTok, ačkoli před měsícem to v povědomí nebylo. A TikTok se jen směje, protože ho tahle krásná reklama nestála ani cent. Pak je tu státní televize a oblíbené "napište nám na Facebook", nspříklad v HydeParku. To mi také nepřijde v pořádku. Podle mně by stát měl vždy používat neutrální řešení


RDa

  • *****
  • 1 191
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Státní reklama sociálním sítím
« Odpověď #1 kdy: 23. 02. 2021, 11:18:01 »
Takze tvoje predstava je - kdyz se posunem o nekolik desetileti zpet, do doby cernobileho televizniho vysilani - aby zpravy byly nadale distribuovany na filmovem pasu off-line? Je treba jit s dobou - a z detstvi si pamatuji jak tam hlasili - poslete nam dopis na adresu STV.. Mlynska Dolina..  no holt dnes je komunikacnim kanalem neco jineho.

Ale rad si vyslechnu tvuj navrh neutralniho reseni - kdyz se ti nelibi soucasny stav.

Re:Státní reklama sociálním sítím
« Odpověď #2 kdy: 23. 02. 2021, 11:18:18 »
O kterém státu mluvíte? V ČR žádnou státní televizi nemáme.

Co podle vás znamená „neutrální řešení“? Nebude to nic přes internet – ten uživatelům poskytují komerční poskytovatelé. Poštou to také nepůjde, to je také komerční subjekt. Takže jedině že by každý přišel osobně – ale nesmí přijet autem (auta prodávají komerční firmy) ani hromadnou dopravou (tu opět provozují komerční firmy).

noob

Re:Státní reklama sociálním sítím
« Odpověď #3 kdy: 23. 02. 2021, 11:34:14 »
Otázka není nejlépe formulovaná, ale jistou logiku má. Provoz České pošty a telefonních operátorů podléhá poměrně přísné regulaci. Nedochází tam k cenzuře, odstraňování přenášeného sdělení na základě politických a jiných preferencí a obsah komunikace není sledován a analyzován (pokud k tomu není zákonem stanovený důvod)  :P

Re:Státní reklama sociálním sítím
« Odpověď #4 kdy: 23. 02. 2021, 14:12:46 »
To mi také nepřijde v pořádku. Podle mně by stát měl vždy používat neutrální řešení

hezka teorie, podle me neutralni reseni nemuze existovat bez toho, aby mu napriklad prijemci grantu https://cz.usembassy.gov/education-culture/countering-disinformation-special-grant-competition/  sli po krku

v praxi budou obsah kontrolovat obsah ti stejni co velke socialni site (ne, nejsou to jejich "majitele")


Re:Státní reklama sociálním sítím
« Odpověď #5 kdy: 23. 02. 2021, 15:06:48 »
Pokud ta otázka tedy byla myšlena vážně – řeč je o marketingu, propagaci, a ta se samozřejmě musí dělat tam, kde je cílová skupina. Takže pokud chce stát oslovit mladé, kteří jsou podle průzkumů na TikToku, Instagramu a Facebooku, nezbývá než je oslovovat na TikToku, Instagramu a Facebooku. Neutrální řešení znamená akorát to, že se udělá nějaká hranice v tom, jak velký zásah chceme mít, a pak se inzeruje na všech platformách, které mají větší zásah. Špatné by tedy bylo, pokud by stát inzeroval na sedmé a jedenácté nejnavštěvovanější platformě (v dané kategorii) a ignoroval by větší platformy na první až desáté pozici.