Poplatky za studium na VŠ

Poplatky za studium na VŠ
« kdy: 01. 02. 2021, 19:22:46 »
Dobrý den,

studuji 2 vysoké školy zároveň. Studovala jsem bakalářské studium, které jsem úspěšně dokončila po 3 letech. Ve třetím ročníku jsem začala studovat kombinovaně další školu, kterou jsem ale po dvou letech neúspěšně skončila. Po bakaláři jsem začala studovat navazující magisterské studium. Nyní ho studuji třetím rokem. Navíc od září studuji bakalářské studium místo toho neúspěšného na jiné škole. Na magistru mám už za nadcházející semestr zaplatit školné. Budu platit plné školné zároveň i na druhé škole? Odtud mi zatím pokyn z placení nepřišel, ale abych věděla případně, co očekávat.

Děkuji za odpověď

mukel

Re:Poplatky za studium na VŠ
« Odpověď #1 kdy: 01. 02. 2021, 19:29:55 »
Skús sa spýtať na študíjnom. Tam ti lepšie poradia.

« Odpověď #2 kdy: 02. 02. 2021, 00:01:51 »
Na ceskych verejnych VS se skolne neplati, plati se poplatky za dalsi a delsi studium podle zakona o vysokych skolach. Problem je v tom, ze zakon si kazda VS vyklada jinak, nebo bylo to tak pred 5 lety, mozna se to od te doby zmenilo. Na prostou odpoved ze studijniho se nejde spolehnout, nejlepsi je precist si oficialni dokumenty (Statut VS), FAQ na webu, zeptat se na studijnim a zeptat se ostatnich studentu. To je podstatne, protoze nektere VS (hlavne ty horsi) se snazi studenty co nejvic zkasirovat, ale jine VS jsou benevolentni s odvolanimi a poplatky pri odvolani temer vzdy snizi nebo odpusti.

murf

« Odpověď #3 kdy: 02. 02. 2021, 09:27:47 »