[sorry, omylem jsem si misto citace zmenil prispevek. Tenhle mel byt pred tim pred nim]
Mechanismus pointeru a channelu neni slozity na pochopeni.
O tom tady asi neni sporu.
V normalnim programu mi ty pointerovane data budou vznikat lokalne v ramci loop smycky
Tuhle predstavu "normalniho programu" asi uplne nesdilim. Struktury podle me bezne obsahuji kde co, co vzniklo kde jak.
Samozrejme, pokud za "normalni program" budes povazovat jenom nejaky producer-consumer, co si posila inty, tak pak jo

Pokud budu chtit v danem pripade zamezit tomuto v GO, staci do channelu posilat pointery na hluboke kopie danych struktur a hned je v main threadu zapominat.
Abych te citoval: "ale kdo to v realu dela"

Krom toho, nejsem si uplne jisty, ze to je reseni pro vsechny situace. Musim zapremyslet

K tomu bych dodal: CoW. A je po problému.
No ty ses king teda. Takze problem "v Go nejde zarucene bezpecne pouzivat channely" jsi prevedl na problem "v Go nejde zarucene bezpecne implementovat CoW"
