Zobrazovat jenom nepřečtené mi můj problém nevyřeší. Častokrát si email přečtu, něco kolem toho dělám a odpovím až po delší době.
Možná, ale mám jen špatný způsob organizace emailů.
V principu mi jde o to abych zamezil případům, kdy mi příjde několik emailů s prací. Na jeden zapomenu a pak mi za dva týdny dojde nespokojený email jestli už mám hotovou tu tabulku o kterou jsem byl žádán před 14 dny. No a já ji hotovou nemám, páč mi to vypadlo.
Tak asi spíše než se ptát jaké emailové klienty používáte, měl jsem se ptát jak máte zorganizované emaily tak aby jste na nic nezapoměli.
No a pak požadavek abych měl u každého emailu okamžitý přehled o celé historii případu je myslím logický.
I když prakticky asi neřešitelný, protože spousta komunikace jde i přes kecálky a telefonem.
Takže čistě teoreticky bych musel mít do vlákna ještě připojenou historii z kecálka a zapsané info z telefonu. Což už je imho prozatím neřešitelné.
Leda by byl email klient zároveň kecálkem a tel. ústřednou.