Jaké používáte emailové klienty?

podlesh

Re: Jaké používáte emailové klienty?
« Odpověď #30 kdy: 03. 06. 2011, 09:25:44 »
Tak ibm lotus notes klient toto samozrejme umi. Thready jsou uplne nezavisle na slozkach, pokud cely thread odsunu z inboxu do jine slozky a prijde mi do nej novy email, zobrazi se u nej rozbalovaci sipka, kde mam cele vlakno pod sebou, i s poznamkou o tom, ve ktere slozce ten ktery email kempi.... a kazdy muze byt v uplne jine slozce.... Pokud ovsem hledas neco "malyho" pro domaci pouziti tak toto asi nebude reseni pro tebe....
Cože? Lotus Notes a thready?? To slyším prvně... kde se to dá najít?


podlesh

Re: Jaké používáte emailové klienty?
« Odpověď #31 kdy: 03. 06. 2011, 16:33:01 »
Cože? Lotus Notes a thready?? To slyším prvně... kde se to dá najít?
Aha už vím, pod Views...  To je tak "praktické" že jsem aktivně vymazal existenci z paměti :-)

nazir

  • ***
  • 110
  • Veni, vidi, discessi.
    • Zobrazit profil
    • hic sunt elephanti
Re: Jaké používáte emailové klienty?
« Odpověď #32 kdy: 04. 06. 2011, 11:18:04 »
Tak se asi nedostanu k odpověďi. :)
Na druhou stranu si zde užijete spoustu roztomilého intoxikovaného žvatlání, a
to se vyplatí...

Citace
Jak a v kterém klientu zajistím aby maily na které jsem odpověděl zmizely z
doručené pošty i s celým vláknem a objevily se tam zpět pouze pokud do vlákna příjde
nový email?
Používám dlouhá léta Mozillu Suite (SeaMonkey).  V ní bych to řešil tak, že bych si
nastavil zobrazování pouze threadů s nepřečtenými zprávami (menu View -> Threads ->
Threads with Unread).  Staré přečtené zprávy sice fyzicky zůstanou v inboxu, ale
nebudou strašit v thread pane...

Citace
Plus aby se v takovém vlákně zobrazily i mé odeslané emaily.
Asi bych si nastavil ukládání odeslané pošty do inboxu, místo do samostatné složky...

dvdmchl

Re: Jaké používáte emailové klienty?
« Odpověď #33 kdy: 04. 06. 2011, 12:25:23 »
Zobrazovat jenom nepřečtené mi můj problém nevyřeší. Častokrát si email přečtu, něco kolem toho dělám a odpovím až po delší době.
Možná, ale mám jen špatný způsob organizace emailů.

V principu mi jde o to abych zamezil případům, kdy mi příjde několik emailů s prací. Na jeden zapomenu a pak mi za dva týdny dojde nespokojený email jestli už mám hotovou tu tabulku o kterou jsem byl žádán před 14 dny. No a já ji hotovou nemám, páč mi to vypadlo.

Tak asi spíše než se ptát jaké emailové klienty používáte, měl jsem se ptát jak máte zorganizované emaily tak aby jste na nic nezapoměli.

No a pak požadavek abych měl u každého emailu okamžitý přehled o celé historii případu je myslím logický.

I když prakticky asi neřešitelný, protože spousta komunikace jde i přes kecálky a telefonem.

Takže čistě teoreticky bych musel mít do vlákna ještě připojenou historii z kecálka a zapsané info z telefonu. Což už je imho prozatím neřešitelné.
Leda by byl email klient zároveň kecálkem a tel. ústřednou.

nazir

  • ***
  • 110
  • Veni, vidi, discessi.
    • Zobrazit profil
    • hic sunt elephanti
Re: Jaké používáte emailové klienty?
« Odpověď #34 kdy: 04. 06. 2011, 12:47:56 »
Možná by šla většina těch věcí zařídit kombinací virtuální složky (search folder v terminologii mozilly) zahrnující inbox, outbox a další složky poštovního účtu a důsledného označování zpráv různými flagy podle stupně jejich ne/vyřízení, podle kterých by to šlo dále filtrovat...

Já si prostě všechny nevyřízené maily nechávám ve stavu "unread" (jen mi někdy docela schází featurka "super unread" stoletého poštovního multiprotokolového klienta Thor) do té doby, než je vyřídím...