Niektory kolegovia ficia aj na Trello, ale firma ako taka primarne zvolila EasyProject.cz (platena vec).
(trello je skor taka divna nastenka)
Fotky tam pridavat mozes, naposledy tam pridali aj nieco ako Wiki, nam to automaticky zaklada ulohy, ktore spadnu na servisny mail (A niekto to potom rucne priradi na konkretneho cloveka, kto to bude riesit).
Zakosovi ide info, ze bol zalozeny ticket.
Statistiky to ma, ze co je v akom stave (stavy si nadefinujes sam - V realizacii, caka sa, test, ...), mozes zadat pocet hodin rucne, alebo to ma stopky (pustis, a vratis sa do browseru naspet, az ked to dokoncis - ak samozrejme nerobis viar projektov naraz), mozes zadat aj uz percentualne stav projektu ak to vies odhadnut ...
Vidis co je otvorene za celu firmu, alebo po jednotlivych ludoch ... PRojekty moze byt delene roznych sekciach (napr. urgencia - normal, high, urgent), a v ramci sekcie to este moze mat prioritu ... (vyssia priorita, vyssie umiestnenie).
So statistikami velmi nerobim, ale chalani to maju na vykazovanie straveneho casu pre zakaznikov, resp. celkovo servisne poziadavky (co sa riesilo za aku dobu).
Evidujeme tam aj dochadzku (resp. sluzobky, dovolenky a lekarov, kvoli planovaniu ludi).
V telefone to funguje vraj tiez (osobne som to neskusal, firemny Outlook v mobile je tak akurat).