To je pravda,... osobne kompresor na výstupu považujem za nezmysel... kompresor má zmysel len na vstupoch (pri nahrávaní hudby), a ideálne viacero s jemnou citlivosťou pre každý jeden vstup zvlášť, ako používať jeden kompresor s agresívnym nastavením pre všetky vstupy. Žiaľ 95% populárnych skladieb čo bežne hrajú v rádiu sú tak sprasené, že majú napr. DR 4dB, LR 5LUFS, a to ešte je celkom jeden z tých lepších prípadov. V takom prípade je to už skoro jedno, či tam pridáte kompresor, limiter, či autogain... U kvalitných nahrávok, s DR 14dB, LR 20 LUFS, napríklad, tam to už síce vadí, ale osobne neviem či existuje možnosť ako je "normalizovať" v reálnom čase bez zhoršenia DR a LR. Našťastie existujú ešte techniky ako spätne aspoň čiastočne obnoviť dynamiku. Napríklad Crystalizer, a dokonca sa na to dá využiť aj Gate, aj keď to má nejaké side-efekty. Najväčší problém je prudký nárast gainu u nízkeho LU. Vtedy to úplne počuť ako to mení dynamiku.