Ad (ne)dokončení školy – na to není jednoznačná odpověď. Jedni řeknou, že nemá cenu dokončovat školu, ve které člověk nevidí smysl, druzí budou argumentovat, že to vypadá, jako neschopnost dotáhnout něco do konce. Obojí je pravda, otázka je, co převáží. Nicméně těsně před cílem bych byl spíše pro dokončení, pokud to nebude zásadní zátěž.
Z hlediska získávání zkušeností vidím dvě protichůdné možnosti:
a. Být na úkol sám a nějak se s tím poprat. Je to někdy trochu jako skočit do Vltavy a učit se plavat, ale někdy to může být dost přínosné, zvlášť v ladění.
b. Mít poblíž nějakého zkušenějšího kolegu, který umí poradit. Občas řekne, že něco děláte moc komplikovaně, občas poradí něco dělat přehledněji...
Nejlepší se asi vyzkoušet si časem obojí, každé má jiný přínos.