Jednoduchá „krabička“ pre videohovor

Re:Jednoduchá „krabička“ pre videohovor
« Odpověď #45 kdy: 08. 06. 2020, 21:48:18 »
Dík za zkušenosti. Jestli si vzpomeneš, ozvi se třeba za půl roku, jaká bude delší zkušenost.


Re:Jednoduchá „krabička“ pre videohovor
« Odpověď #46 kdy: 08. 06. 2020, 23:35:35 »
"Automate" je síce fajn, ale nedá sa na neho spoľahnúť, že by fungoval bezzásahovo niekoľko mesiacov.
Ja Automate používam dlhšiu dobu, asi viac ako rok a ešte som nemal problém že by bolo nespolahlivé. Dokonca mi každý týždeň zapína budík do práce a ešte nesklamal. Beží mi v ňom 11 Flow, ktoré mi riešia každodenné úkony alebo veľmi frekventované a nespolahlivosť by som si všimol. Väčšinou býva problém skôr v zle spravenom Flow (alebo skripte, či ako to nazvať)....

Re:Jednoduchá „krabička“ pre videohovor
« Odpověď #47 kdy: 09. 06. 2020, 10:52:17 »
Ten Portal od facebooku je asi pořád moc složitý. S perfektním přednastavením a kdyby babča klikla vždy jen to co má by to nemuselo vyžadovat žádnou údržbu, ale moc to na to nevidím. Navíc by byl potřeba LTE hotspot. Jako bonus nemůžu dohledat, jestli ty Portal zařízení fungují v ČR ... mohlo by to taky být region-locknuté na jiné trhy.

Re:Jednoduchá „krabička“ pre videohovor
« Odpověď #48 kdy: 09. 06. 2020, 11:37:42 »
...kdyby babča klikla vždy jen to co má...
Práve o to ide. Ani ja nedokážem garantovať, že nekliknem na niečo, na čo som klikať nemal. Ako napríklad naposledy, keď pršalo a mokrý displej telefónu reagoval úplne inak ako mal. Alebo keď mi takmer spadol telefón, ja som ho chytil a niečo som tam postláčal. Ja našťastie viem zistiť, čo sa zmenilo a napravím to, ale skúste takéto situácie riešiť s niekým na diaľku.
Nedávno sa jej stalo, že chcela dať tichšie televízor aby počula telefón a omylom niečo stlačila na ovládači tak, že musel niekto prísť a napraviť to.

Dík za zkušenosti. Jestli si vzpomeneš, ozvi se třeba za půl roku, jaká bude delší zkušenost.
Určite ešte napíšem.

Ja Automate používam dlhšiu dobu, asi viac ako rok a ešte som nemal problém že by bolo nespolahlivé. Dokonca mi každý týždeň zapína budík do práce a ešte nesklamal. Beží mi v ňom 11 Flow, ktoré mi riešia každodenné úkony alebo veľmi frekventované a nespolahlivosť by som si všimol. Väčšinou býva problém skôr v zle spravenom Flow (alebo skripte, či ako to nazvať)....
Je pravda, že môj flow bol celkom dlhý a zložitý, ale snažil som sa nedovoliť mu skončiť bez návratu na prvý krok. Neviem, už to nezistím, vymazal som to a odinštaloval.