VirtualBox jako služba

VirtualBox jako služba
« kdy: 21. 05. 2011, 12:47:56 »
Dobrý den, prosím o radu jak nastavit virtualbox aby se zapínal automaticky po spuštění serveru (bez přihlašení) na debianu 64bit  včetně virtualních OS. Už se s googlem o to pokouším 2 dny a bez úspěchu. Jsem v linuxu začátečník. Děkuji
« Poslední změna: 21. 05. 2011, 14:48:29 od Petr Krčmář »

Franta

Re: virtualbox jako služba
« Odpověď #1 kdy: 21. 05. 2011, 13:40:43 »
No... ja bych si to pridal do /etc/rc.local  ... nicmene nevim, co pouzivate za distribuci a jestli tam ten rc skript bude :) ...taky si nejsem uplne jisty pod jakym uzivatelem se to potom spusti (nejspis root, ale ruku do ohne bych za to nedal)

aaa

« Odpověď #2 kdy: 21. 05. 2011, 13:51:18 »
Franta ma pravdu (a bezi to ako root). Pridat nieco take:

<code>
echo "Starting VirtualBox machines, please wait..."
VMS=`VBoxManage list vms | grep '{' | sed 's/.*" //'`
for VM in $VMS
do
    VBoxManage startvm $VM
done
echo "Done."
</code>

hoved

« Odpověď #3 kdy: 21. 05. 2011, 14:42:24 »
ja to resil taky pres /etc/rc.local

sudo -H -u hoved /usr/bin/VBoxHeadless --startvm intranet --vrdpport 1234 --vrdp on > /dev/null &
sudo -H -u hoved /usr/bin/VBoxHeadless --startvm extranet --vrdpport 1235 --vrdp on > /dev/null &
sudo -H -u hoved /usr/bin/VBoxHeadless --startvm ps3zone --vrdpport 1236 --vrdp on > /dev/null &

fungovalo to, ale jelikoz jsem taky jen zacatecnik tak nevim jestli je to nejcistejsi reseni

Re: VirtualBox jako služba
« Odpověď #4 kdy: 21. 05. 2011, 15:29:59 »
diky..rc.local tam mam zkusil sem tam dat ten kod a uvidime zda to pujde.

« Odpověď #5 kdy: 21. 05. 2011, 15:40:15 »
Franta ma pravdu (a bezi to ako root). Pridat nieco take:

<code>
echo "Starting VirtualBox machines, please wait..."
VMS=`VBoxManage list vms | grep '{' | sed 's/.*" //'`
for VM in $VMS
do
    VBoxManage startvm $VM
done
echo "Done."
</code>

toto mi nefunguje. napise to :
/etc/rc.local: 13 syntax error: newline unexpected