Úprava složitějšího STL

Úprava složitějšího STL
« kdy: 22. 03. 2020, 00:46:48 »
Ahoj,
jak by se dal upravit slozitejsi STL soubor? Ale at mluvime konkretne, chci si pohrat s timto modelem https://www.thingiverse.com/thing:4225667/files . Potreboval bych trosku a plynule zmenit tu horni obrysovou krivku. Napad? Myslenka? zkousel jsem Blender, ale tam mi na prvni pohled prislo, ze muzu tahat jednotlive (nebo vice) bodu. Ale ja bych si asi nejvic predstavoval proste vzit tu hranu a trosku je deformovat ala spline.

Dekuju.
« Poslední změna: 22. 03. 2020, 09:23:35 od Petr Krčmář »


Re:uprava slozitejsiho STL
« Odpověď #1 kdy: 22. 03. 2020, 05:29:12 »
Nevím jestli ti to pomůže, ale uživatel budash publikoval k téhle masce i soubory solid. Jsou plynulejší než STL. Sám jsem je použil na remix, ale horní křivku jsem vyřešil zvětšením celé masky na 120% (122 víčko, 118 přepážka). Puvodni maska jak je, je pomerně malá, spíš na nějakého hubeneho teenagera s relativně malou hlavou a úzkým nosem. Pro pořádný chlapy je zvětšení nutnost.
Gréta je nejlepší.

Re:uprava slozitejsiho STL
« Odpověď #2 kdy: 22. 03. 2020, 08:01:31 »
muzes prevest trojuhelnikovou sit zpet do parametricke formy a pak si to upravit, nejlepsi na to je designx, 14 dni zdarma:

https://3dssupport.microsoftcrmportals.com/knowledgebase/article/KA-03413/en-us