Povolení přístupu na aktualizaci Flash

Martina Karhanová

Povolení přístupu na aktualizaci Flash
« kdy: 07. 05. 2011, 13:11:12 »
Můžete mi někdo pomoci. Nainstalovala jsem si Linux Mandriva (z CD, které bylo součásti manuálu o Linuxu). Všechno je naprosto luxusní, ale mám jeden problém. Přis pouštění některých internetových her (hry.cz - prší), mi program hlásí, že mám zastaralý Flash Player. Nainstalovala bych nový, ale nemám prý povolený přístu, má ho jen root. Co s tím, jak to odblokuju? Jsem amatér, tak prosím nějak česky. Děkuji  :)
« Poslední změna: 07. 05. 2011, 21:38:58 od Petr Krčmář »

Re: Povolení přístupu na aktualizaci Flash
« Odpověď #1 kdy: 08. 05. 2011, 13:17:08 »
Pri zobrazení tej hlášky a zastaraní flashu zvykne prehliadač nasmerovať na stránky kde sa dá stiahnúť požadovaná verzia.
-- vybrať tam z ponuky verziu pre Mandrívu, nejaké_meno.rpm
-- uložiť na disk
-- otvoriť Konqueror, či Dolphin --> prejsť tam kde je uložený súbor
-------- kliknúť, vybrať Inštalovať
-------- popýta heslo roota, zadať
-------- počkať na inštaláciu

-- otvoriť Konsole
---- cd /home/meno_pouzivatela/tam_kde_je_ulozene/
---- su
---- zadať heslo
---- urpmi nejake_meno.rpm

Zadávané heslo, je totožné s heslom roota, ktoré ste museli pri inštalácii sama určiť

x

Re: Povolení přístupu na aktualizaci Flash
« Odpověď #2 kdy: 08. 05. 2011, 20:17:49 »
Amaterismus nikoho nezbavuje povinnosti predavat radne informace v pripade, ze chce nejakou pomoc ;-)

Zacal bych tim, ze bych sdelil o jakou verzi Mandriva se jedna a u jakeho manualu byla prilozena. Co si vzpominam, tak knihy u kterych to bylo jsou dost stare mimo jedne ceske od Bibra a v tom pripade se v ni nachazi i reseni problemu. Pokud to je nejaky navod od kdovikoho a k tomu vypalene CD, tak kdovi co to je za verzi.