Proste bug v hardware
Tak bohužel bugy nejsou jen v ESP, ale i v dalším HW.
A teď to neberte, že útočím na vás, nebo že chci strkat za ESP ruku do ohně!
Fakt je, že lidé často řeší nějaký problém, ale nedají o něm vědět výrobci.
Případně to napíšou do nějakého tiketu a tupec na 1st supportu to shodí ze stolu, protože si myslí, že jedná s někým na své úrovni, tj. taky s blbcem, což je v 99% případů pravda.
Lidi, když už objevíte takovou chybu, musíte se postarat, aby se o ní výrobce skutečně dozvěděl!
Bohužel, jsme lidé, snad většina lidí na pozicích "přijímač tiketů" má podobnou inteligenci jako Cortana nebo Alexa.
Říct, výrobce si to má ošetřit, no to by měl, ale 99% tiketů se týká hovadin, kdy lidé prostě neví, jak se co dělá správně, takže pro jednání s blbci jsou jiní blbci naprosto ideální.
V podobných případech je potřeba získat kontakt na vedoucího servisu a problém poslat jemu. Často má hovno co na práci, tak to jednak udělá pořádně a dost možná to je člověk, který má o pár mozkových buněk víc, než ti jeho vořežpruti, kteří ale jinak odvádí skvělou práci při jednání s blbci. Přes vedoucího se takový reálný problém spíš dostane ke kompetentním lidem.
Zkuste na to myslet.