Akekolvek riesenie, ktore je typu bastel sa ti vypomsti, zvlast ked popisujes, ze zakaznik ma hlboko do vrecka, budu vymyslat dalsie blbosti.
Zarobis sice na instalacii, a vrati sa ti to na servise. Ruky prec.
Doporucujem 2 cesty:
1- pridelovat papier na usera, a na konci mesiaca nech si odpocitaju, kolko minuli (riesenie je menej flexibilne v pripade sietovych tlaciarni, ale aj tak sa to da -zazil som)(je to otrava chodit s papierom do tlaciarne, vratit sa, dat tlacit, a znova k tlaciarni, ale co uz)(samozrejme, je tu fakt, ze medzitym pusti tlac iny user, ale s tym sa musi pocitat, nech si potom medzi sebou vyhandluju papier).
V pripade lokalnych tlaciarni je to samozrejme jednoduchsie pocitatelne ...
2-donutit zakaznika menej tlacit, a viac elektronizovat (netusim o com presne hovorime, a ci je to mozne, takze toto mozno nie). (ale dnes je mozne napchat do PDF/JPG//PNG cokolvek, staci vhodne vymysliet archivaciu)