Google ranking

Google ranking
« kdy: 14. 08. 2019, 20:29:25 »
Ahoj, mam tu web ktory bezi necele 3 mesiace a neviem ako zlepsit pagerank, podla search console sa web aktualne pohybuje na urovni average position 16 zacinal na cca 25asi (ale tato pozicia je dost ovlivnena vyhladavanim webu podla domeny priamo v google takze dost nepodstany udaj) zlepsuje sa to velmi pomaly, da sa tomu nejako vyraznejsie pomoct? aktualna navstevnost je 2k uni viewers per day

vsade sa pise ze treba unikatny obsah.. co pri druhu webu ako katalog je problem kedze obsash popiskov je v 90% pripadoch rovnaky ako ma konkurencia (za co ze vraj je penalizacia ale tak ked maju rovnake popisky aj weby co su na poziciach 1,2,3,4 tak neviem no..) description a keywords sa vsade pekne dynamicky generuju zaindexovany je cely web (na google, nejaky ten bing s tym ma problemy a ide mu to priserny pomaly az vobec) nieco cez 150k pages

pomoze nakupit nejake spetne odkazy ? alebo co urobit?


dalej ma nejaky dopad na silu indexu rozdelenie kategorii na subdomeny?

kategoria.web.com/produkt
kategoria2.web.com/produkt-2

a v pripade prekladu napriklad

category.web.com/en/product





Re:Google ranking
« Odpověď #1 kdy: 15. 08. 2019, 08:05:38 »
vsade sa pise ze treba unikatny obsah.. co pri druhu webu ako katalog je problem kedze obsash popiskov je v 90% pripadoch rovnaky ako ma konkurencia (za co ze vraj je penalizacia ale tak ked maju rovnake popisky aj weby co su na poziciach 1,2,3,4 tak neviem no..)

Odpověděljste si sám, ten web nepřináší nic nového, takže nikdy nebude zajívamý pro čtenáře, ani pro Google. Techniky zpětných odkazů, nebo keywords, nebo seo-url v tomto případě nefungují. Ty fungují pouze tam, kde je opravdu unikátní (zajímavý) obsah, tak mohou pomoci čitelnosti.

Ale kde nic není, tam nic nevykouzlíte.

Re:Google ranking
« Odpověď #2 kdy: 15. 08. 2019, 10:09:55 »
takze chcete povedat ze rozbehnut akykolvek eshop s produktami co sa uz predavaju je nerealne?

a co taka heureka?

Re:Google ranking
« Odpověď #3 kdy: 15. 08. 2019, 10:39:38 »
Ne že nereálné, spíš těžké, prostě mezi miliony více méně totožných E-shopů/katalogů je těžké se prosadit. Oproti tomu udělat web který by byl jedinečný a nešel by jste tím "díru na trhu" tak by vyletěl nahoru jak raketa

Re:Google ranking
« Odpověď #4 kdy: 15. 08. 2019, 10:51:08 »
takze chcete povedat ze rozbehnut akykolvek eshop s produktami co sa uz predavaju je nerealne?

a co taka heureka?

1. E-shop se dnes chytí, pouze pokud má masivní, milionové reklamy mimo on-line prostor. Všechny úspěšné e-shopy investují do reklamy.
2. Ani nejlepší ceny na trhu dnes nestačí, Heureka upřednostňuje ty, kteří ji za to platí a ty, kteří mají zboží přímo skladem. Pokud máte zboží "u dodavatele", moc si neškrtnete.
3. Ideální je prodávat něco, o co je obrovský zájem a nikdo jiný to nemá (heh, kde to vzít a jak vzbudit zájem bez reklamy?)
4. Pokud podkopete ceny, tak distributoři Vám ceny zvednou. Nechtějí si nechat kazit trh - takže dobré ceny dostávají jen prodejci, kteří prodávají hodně a zároveň draze.
5. Jednou z cest je nechat si vyrobit celou šarži pro sebe - např. obchody s elektronikou mají tu a tam modely, které nikdo jiný nedostane. Tím je možné získat super cenu a nebýt s nikým srovnatelný. (Ale vyžaduje to miliony na to nakoupit na sklad).
6. Když tím vším projdete, tak distributoři většinou nedávají dobré ceny rovnou, ale formou tzv. zpětného rabatu. Tj. v lednu se vyhodnotí, jestli jste za loňský rok splnil cíl - a pokud ano, dostanete X % nazpět. Pokud nesplníte cíl, nedostanete nic. To vede k paradoxní situaci, že e-shopy prodávají prakticky za nákupní cenu, jen aby získali zpětný rabat. Bez něj jsou v háji.

Nic z toho nedokážete vyřešit pomocí SEO nebo marketingu na internetu.


Re:Google ranking
« Odpověď #5 kdy: 17. 08. 2019, 12:37:30 »
takze chcete povedat ze rozbehnut akykolvek eshop s produktami co sa uz predavaju je nerealne?

a co taka heureka?

Člověče, to jste si vážně myslel, že je to tak jednoduché? Nenapadlo vás, že takových jako jste vy, jsou jen v Československu odhadem desetitisíce? Pokud by existoval nějaký snadný a zkopírovatelný způsob, použijí ho všichni. ;-)
Podle mě máte 3 možnosti.
- marketing = hodně pracovat ~ nabízet, nebo si zaplatit velikou reklamní kampaň
- mít genialní myšlenku
- mít ze zadele kliku
Idealni je kombinace výše uvedeného

Moje rada, vyvarujte se šmejdsovství, to funguje jen krádkodobě a ve finále vás to nejspíš dožene. (Spam a podobne exkrementy)

Držim palce :-)

Re:Google ranking
« Odpověď #6 kdy: 17. 08. 2019, 23:07:37 »


- marketing = hodně pracovat ~ nabízet, nebo si zaplatit velikou reklamní kampaň
- mít genialní myšlenku
- mít ze zadele kliku


takze, ak ludia na web klikaju vo vysledkoch google ovplyvnuje to pozitvne ranking ? ak nie tak potom aj kampan za stvoky tisic je iba dacasna vec..

Re:Google ranking
« Odpověď #7 kdy: 18. 08. 2019, 00:11:28 »
takze, ak ludia na web klikaju vo vysledkoch google ovplyvnuje to pozitvne ranking ? ak nie tak potom aj kampan za stvoky tisic je iba dacasna vec..

 Nemůžete vytrhnout z kontextu jenom 3 body..
Vážně to nechápete? Není jednoduchá rada!  A podle toho jak reagujete, jsem si téměř jistý, že nemáte šanci uspět.

Re:Google ranking
« Odpověď #8 kdy: 18. 08. 2019, 08:33:05 »
takze, ak ludia na web klikaju vo vysledkoch google ovplyvnuje to pozitvne ranking ?
Ne. Google občas vkládá měřicí kód, kterým zjišťuje, na které odkazy ve výsledcích vyhledávání lidé klikají, ale to používá jen pro optimalizaci vyhledávače, není to vstup pro výpočet Page Ranku.

ak nie tak potom aj kampan za stvoky tisic je iba dacasna vec..
Dočasná věc by bylo hlavně to, pokud by se vám podařilo hacknout algoritmy Googlu a dostat se ve výsledích vyhledávání nahoru bez hodnotného obsahu. Občas se to někomu povede, je na výsledcích vyhledávání Googlu závislý, a pak Google změní algoritmus, některé podvodníky eliminuje a ti pak všude brečí, jak je ten Google podrazil.

Vy se ptáte na to, jak máte podnikat v konkurenčním prostředí. Buď nabídnete něco unikátního, to unikátní pak budete propagovat a budete lákat lidi, kteří o tu unikátnost mají zájem. Nebo se pustíte do vysoce konkurenčního prostředí, kde totéž dělají tisíce dalších – pak se ale nemůžete divit, že budete jeden z tisíců.

Navíc se na to ptáte na úplně špatném fóru, tady jsou technicky orientovaní lidé, vy se ptáte na SEO (search engine optimization) – to se ptejte třeba na WebTrhu.

takze chcete povedat ze rozbehnut akykolvek eshop s produktami co sa uz predavaju je nerealne?
Není to nereálné, ale pokud vytvoříte e-shop, který bude stejný, jako tisíce jiných, musíte počítat s tím, že prostě budete jeden z tisíců – i v těch výsledcích vyhledávání. Vy se na to díváte ze svého úhlu pohledu,ale zkuste se na to podívat optikou kohokoli jiného. Proč by zrovna ten váš e-shop měl být ve výsledcích vyhledávání nahoře, když existuje spousta dalších e-shopů, které jsou z pohledu zákazníků úplně stejné, jako ten váš? Pokud by existovala nějaká magická formulka, kterou byste se ve výsledcích dostal nahoru, navíc by vám tu formulku poradil někdo na Rootu – nenapadlo vás, že by tu stejnou formulku použily i ostatní e-shopy a byl byste zase tam, kde jste?

a co taka heureka?
Heuréka nabízí v rámci ČR dost unikátní služby, konkurentů má jen pár a co se týče množství uživatelů, jsou daleko za ní.

Re:Google ranking
« Odpověď #9 kdy: 18. 08. 2019, 23:18:32 »
takze, ak ludia na web klikaju vo vysledkoch google ovplyvnuje to pozitvne ranking ? ak nie tak potom aj kampan za stvoky tisic je iba dacasna vec..

Musíte si nastudovat něco o marketingu. Každá kampaň, ne jen internetová, je víceméně dočaná věc. Liší se kampaně na produkty (Alza nebo CZC nabízí konkrétní laptop za super cenu), a kampaň čistě na značku (mimozemšťan Alza, vs. CZC dvojka to umí líp, nebo třeba tradiční vánoční Coca-Cola truck).

Vězte, že všichni, včetně té coca coly by bez trvalé reklamy skončili (i když u Coca Coly by to trvalo trochu déle).

Re:Google ranking
« Odpověď #10 kdy: 20. 08. 2019, 23:52:38 »
.

Re:Google ranking
« Odpověď #11 kdy: 20. 08. 2019, 23:53:03 »
Citace
chcete povedat ze rozbehnut akykolvek eshop s produktami co sa uz predavaju je nerealne?

Malé krámy nemají moc šancí, pokud nejsou unikátní. Velké každý zná a nakonec u nich skončí. Já třeba málokdy nakoupím stejné zvoží u stejné firmy - není důvod. Vybírám podle ceny + skladem, doprava. Vyjímečně se stane, že nakupuji u malého eshopu opakovaně. Třeba mám dodavatele fitness produktů, který se nebojí na jednom místě nabízet i suroviny, které jinde nemají/mají je předražené + má vždycky skvělou kvalitu + nabízí spoustu doplňkových služeb, různé gramáže, míchání směsí...  Všechno věci, se kterýma se ostatní nechtějí párat. Pak u něj nakoupím i další věci, které mají všude, pokud má rozumnou cenu, protože je to jednodušší. Chlapík vybudoval značku v garáži rodinného domku v Brně, dneska má střízlivě obrat v desítkách milionů. Hlavně ale kvalita surovin, jedenkrát se mi nestalo, že nakoupil levný šmejd a prodává jako kvalitu.