Zdravím Vás.
Z domény 1 odosielajú mail na doménu 2.
Maily z domény 1 nepríde do domény 2.
Skúšali ho odoslať viackrát, nie po sebe samozrejme, ale po dlhšom čase.
Na mailovom servery kde je hostovana doména 2,
nie je v logoch vidieť, že by emailovy server domény 2 z nejakého dôvodu zamietol,
alebo zablokoval mail z mailového servera na ktorom je doména 1.
Emaily z domien X,Y,Z pohode funguje doručovanie do domény 2.
Čiže to bude problém iba čisto pri doméne 1.
Odosielatelovi z domény 1 tiež nepríde žiadny email,
že by mailovy server domény 2 ho blokoval, alebo bol inak nedostupný.
Viete mi poradiť, kde môže byť problém a ako ho vyriešiť?
Alebo mate aspoň nejaké nápady, kde by mohol byť problém a ako ho vyriešiť?
Čo sa stane v komunikácii medzi dvomi servermi, keď sa tvári,
že email bol odoslaný, nepríde spätne hlásenie o nedostupnosti druhého servera?
Kde a ako by sa mohol ten mail "stratiť"?