Zaplatím za Android na VPS

Zaplatím za Android na VPS
« kdy: 04. 05. 2019, 18:06:09 »
Ahoj všem,

jelikož jsem naprostý amatér snažil jsem se rozběhat na CentOS VPS Android s tím, že tam chci spustit aplikaci, která funguje na WiFi či mobilních datech. Eth0 mi nevidí, je tam nějaká network bridge anbox0, kterou ale neumím rozchodit

S pomocí navštívení snad několika desítek webů přijít jak na to. Tedy ještě s pomocí uživatele k3dAR, který mi ověřil a poslal funkční návod na upgrade CentOS kernelu. Jsem úspěšně rozběhal nástroj Anbox.

Mám tedy zájem o:
A) Dokončení mého stávajícího návodu, resp radu, jak u Anboxu docílit toho, aby eth0 emulovalo na VPS WiFi či mobilní data.
B) Dodání kompletního návodu na Android na VPS CentOS.

* CentOS je podmínkou, samotný Android nechci. Vím, že se s ním dá pracovat pomocí ADB, ale já to neumím. Potřebuji SHELL/BASH scripty, CRON a nejspíše i HTTP, což nevím jak by u samotného Androidu fungovalo. Proto požaduji aby to běželo pod CentOS, kde si jsem schopný udělat nějakou samokontrolu a případně vzdáleně restartovat Android, popř. reagovat na crash android aplikace.

Rozpočet:
Abyste rozuměli. Nechci si za několik tisíc najmout linux admina, který se s tím bude dva dny zlobit. Chci koupit návod od někoho, kdo už to někdy zkoušel a ví jak se na lopatě sedí. Jen udělá CTRL+C jeho postupu a CTRL+V do zprávy pro mě. Popř. návod trochu poupraví, aby fungoval na CentOS. VPS mohu dodat. Sám sem to před několika lety rozjel instalací dvěma balíčky, ale ten nástroj kterým jsem to tenkrát udělal už neexistuje. Případně pokud jen někdo umí s Anboxem a poradí mi jak z eth0 udělat WiFi/mobilní data, zbytek už umím. Nabídky mi napište klidně do zpráv.

Stávající návod:
1. Upgrade kernelu z 3.10. na 4.* (je to pár příkazů thanks to k3dAR)
2. Instalace DKMS (na tom novějším kernelu je instalace dvěma příkazy)
3. instalace GUI (preferuji lightweight XFCE)
4. Instalace Anbox (či cokoliv jiného, ideálně stále ve vývoji a Opensource)