reklama

Vysouvací reklama

Vysouvací reklama
« kdy: 14. 01. 2019, 16:14:17 »
Chtěl jsem vyslyšet nářky a přestat blokovat reklamu na rootu, ale nemůžu překousnout tu zkriplenou vysouvací reklamu ze spodní strany displeje při zobrazení na mobilu.

Chtěl jsem použít Chrome, které má blokovat neetickou reklamu, ale tento hnůj mu zřejmě nevadí, nebo ho neumí zlikvidovat.

Jak s tím zatočit vím, nemám náladu se s tím prcat, tak použiju jiný prohlížeč a zablokuju vše. Ale chci dát rootu ještě jednu sanci.

Ví někdo, jak Chrome nastavit tak, aby to zablokoval?

Nebo ještě lépe, chytne se redakce za nos a odstraní tuto zhovadilost?

Kdyby se za nos chytla, ať udělají něco i s poskakováním obsahu, než se načte jiný reklamní bordel. To je také paráda, když vám těsně pod prstem odroluje obsah a kliknete na něco jiného.

reklama


ififiej

Re:Vysouvací reklama
« Odpověď #1 kdy: 14. 01. 2019, 16:44:25 »
Chrome na Androide nepodporuje doplnky, ale existuje patchnuta verzia s nazvom Bromite, ktora obsahuje adblock a dalsie vylepsenia.

Vilith

  • ****
  • 398
    • Zobrazit profil
Re:Vysouvací reklama
« Odpověď #2 kdy: 14. 01. 2019, 16:52:02 »
Chrome na Androide nepodporuje doplnky, ale existuje patchnuta verzia s nazvom Bromite, ktora obsahuje adblock a dalsie vylepsenia.

A proc ne Opera postavena na Chromiu?

Re:Vysouvací reklama
« Odpověď #3 kdy: 14. 01. 2019, 17:00:57 »
Redakce se za nos nechytí, protože nemá na reklamu žádný vliv. Zároveň ale chápe, že reklama vytváří její hlavní příjem. Nabízíme možnost přímé podpory a na oplátku podporovateli reklamu vypneme. Děkujeme za podporu.

Vysouvací reklama podruhé
« Odpověď #4 kdy: 14. 01. 2019, 19:42:39 »
Redakce se za nos nechytí, protože nemá na reklamu žádný vliv. Zároveň ale chápe, že reklama vytváří její hlavní příjem. Nabízíme možnost přímé podpory a na oplátku podporovateli reklamu vypneme. Děkujeme za podporu.

Myslím že na typu zobrazení reklamy by root (možná ne přímo redakce) vliv mít mohl.

Jak jsem psal, nejsem v případě tohoto webu proti reklamě, a to včetně šmírování. Jsem proti konkrétnímu typu zobrazení.

Klidně bych se stal podporovatelem. Od jakého stupně se ale přestane reklama zobrazovat?

Přestanou se zobrazovat příspěvky od grammar nazzi a neregistrovaných idiotů útočících na pana Ježka a jiné diskutéry? To mám platit za ten hnůj plevelící odborné diskuse?


Lol Phirae

Re:Vysouvací reklama podruhé
« Odpověď #5 kdy: 14. 01. 2019, 19:53:35 »
No, moje reakce taky bleskurychle zmizela... Pokud nějaký blb pohřbí vlastní produkt pod nános obtěžujících exkrementů, tak si žádné pochopení ani soucit nezaslouží.

Nemáte kontrolu? No, my jo. Prostě tu reklamu blokujeme paušálně, dokud se vám nerozbřeskne v palici a nedojde vám, že obsah pohřbený v kupě smrdutých lejn je holt o ničem.



Re:Vysouvací reklama podruhé
« Odpověď #6 kdy: 14. 01. 2019, 20:19:54 »
Tohle je stokrát vymlácená sláma, která se objevuje stále dokola. Nemá smysl o tom znovu doztracena debatovat, proto jen ty podstatné věci:

  • redakci tvoří redaktoři, kteří píší články; ti opravdu neovlivní reklamu na serveru – to se týká i mně
  • reklamu řeší firma, která ale také nevymýšlí pravidla trhu
  • pravidla tvoří zadavatelé, mediální agentury, provozovatelé reklamních systémů – oni drží peníze
  • když jeden malý zpravodajský server hodí zadkem, že podle toho hrát nebude, tak ty peníze nedostane a skončí
  • Internet Info ovlivňuje trh tím, že je dlouhodobě členem SPIR; ten nemá absolutní moc, ale snaží se dělat protiváhu

To jsem tu už ale mockrát psal, nemá cenu se bavit o tom, co by bylo, kdyby bylo. Takový je stav, pokud chceme peníze, musíme se řídit tím, jak reklamní trh funguje. Jinak je nedostaneme a můžeme to vypnout. Zůstaňte prosím u technických témat.

Vysouvací reklama (po rychlém zamčení původního)
« Odpověď #7 kdy: 14. 01. 2019, 21:58:58 »
Citace
Re:Vysouvací reklama podruhé
« Odpověď #6 kdy: Dnes v 20:19:54 »
Tohle je stokrát vymlácená sláma, která se objevuje stále dokola. Nemá smysl o tom znovu doztracena debatovat, proto jen ty podstatné věci:

    redakci tvoří redaktoři, kteří píší články; ti opravdu neovlivní reklamu na serveru – to se týká i mně
    reklamu řeší firma, která ale také nevymýšlí pravidla trhu
    pravidla tvoří zadavatelé, mediální agentury, provozovatelé reklamních systémů – oni drží peníze
    když jeden malý zpravodajský server hodí zadkem, že podle toho hrát nebude, tak ty peníze nedostane a skončí
    Internet Info ovlivňuje trh tím, že je dlouhodobě členem SPIR; ten nemá absolutní moc, ale snaží se dělat protiváhu

To jsem tu už ale mockrát psal, nemá cenu se bavit o tom, co by bylo, kdyby bylo. Takový je stav, pokud chceme peníze, musíme se řídit tím, jak reklamní trh funguje. Jinak je nedostaneme a můžeme to vypnout. Zůstaňte prosím u technických témat.
https://forum.root.cz/index.php?topic=20550.msg303634#msg303634


Vy nemáte kontrolu nad tím, jaká reklama se bude zobrazovat na Vašem webu?
(jaká = způsob zobrazení)

PS: https://forum.root.cz/index.php?topic=12625.msg238493#msg238493 (a samozřejmě už bambilionkrát před tím)

Re:Vysouvací reklama
« Odpověď #8 kdy: 14. 01. 2019, 22:15:04 »
Já osobně vůbec ne, redakce tohle nemá na starosti, nemá k tomu přístup a neřeší to.

Ale i u obchodníků je to složitější. Je reklama, kterou si firma prodá sama na přímo. Ta je nejvýhodnější, ale je to jen část objemu. A ani taková reklama se neodbavuje přímo z firemních serverů – zadavatel chce mít kontrolu, takže se používá reklamní systém třetí strany, který dělá statistiky a neumožňuje provozovateli webu nacucati si čísla z prstů.

Pak je tu zbytek reklamy, která je generována automaticky z cizích reklamních systémů. Do těch může zadat reklamu kdokoliv, je na nich, aby to hlídali. Vydavatel si určuje jen kategorie, ze kterých chce/nechce reklamu. Zbytek je automatický. Někdo přijde, vloží tam reklamu, dá tam peníze a reklama se mu napříč internetem někde zobrazuje podle nějakého jeho cílení, zájmů čtenářů a podobně. Je to nějaká velká magie, kterou se dobře živí spousta lidí a dělají se o tom konference.

Průšvih je, že se peníze čím dál víc přesouvají z první skupiny (přímá dohoda) do té druhé (programatický prodej, či jak tomu říkají). Důvodem jsou reklamní agentury, přes které teče čím dál víc peněz a ony slibují zadavateli výkon. Jde se jen po výkonu = když nám dáte svoje peníze, my to tak krásně nasadíme na internetu, že vám přijde strašně moc zákazníků.

Ale tohle všechno mám jen odposlechnuté na poradách, reklamou se zabývám jen tím, že takhle stále dokola odpovídám ve fóru. Jinak jde celá tahle oblast dost mimo mě. Ve firmě sedí čtyři lidé, kteří se starají jen o tohle, domlouvají reklamní pozice, smlouvy, dlouhodobé spolupráce, automatický nákup reklam a tak. Je to úplně separátní oblast lidské činnosti.

 

reklama