Nase firma (mensi korporace, asi jen 10.000 zamestnancu, z toho hrstka IT) bohuzel pouziva cosi jako ITIL, cehoz se zamestnanci drzi jak klistata. Je jim pak problem vysvetlit, ze je potreba delat krom byrokracie i praci. Neni tiket, neni chyba. Straslivy. A hlavne tiket je pozadavek osoby A osobe B. Prece si nebudu psat papiry sam sobe! Najdu chybu, opravim chybu. Nekteri ale radsi stravi pul dne premyslenim, jestli je na opravu potreba delat change request. (Neni, protoze najit a opravit chybu je soucasti tvy prace, mezulane, a ne abys mi tady do toho tahal pulku firmy. A navrch ja to pak budu muset na konci mesice vykazovat.) Kvalita prace oddeleni se da snadno vykazat snizujicim se poctem tiketu, ktery chodej. Bic na ne na vsechny. Predne teda na ty byrokraty, co takovyhle systemy vymejslej.