... Jenom dumám, proč toto neví HelpDesk KB a musím se shánět o radu jinde ...
Krátce:
Helpdesk nejspíše poradí tak, aby to hned jednoduše fungovalo všem a dokázal to nastavit i BFU. Když už se dotyčný obrací přímo na helpdesk a nepřečte/nepochopí help uváděný přímo na stránkách.
Dlouhý pokec:
Informace o výjimce jsem našel přímo na stránkách mojebanka, když se nepodaří přihlásit.
Je tam odkaz na nápovědu (co se zobrazí když se nepovede něco nezdaří) a tam už je, po výběru typu konkrétní chyby, nápověda v pdf, že se buď mají povolit cookies třetích stran jako celek, anebo že si uživatel může přidat pouze výjimku pouze pro banku.
Pravda, není tam uvedeno pro který konkrétní web dát výjimku, ale znalý to vidí (v adresním řádku :-D ) a pro méně znalé možná lépe, že tam přesnější info není ... dokáži si představit BFU dotazy, že jen kb.cz nefunguje a když jim řeknou, že to musí být i s https, tak dotazy typu jak napsat lomítko a podobné blbosti ... pro takové uživatele bývá vhodnější prostě jen radiobutton na povolit cookeis třetích stran globálně.
P.S.: Sice se mi vůbec nelíbí ten princip nutnosti povolit cookies třetí strany, možná by to šlo udělat nějak lépe (možná), ale tuším, kde je zakopaný pes. Dříve byly weby "mojebanka" a "kb" komplet oddělené a pokud člověk potřeboval být konkrétně identifikován (u bank chápu, že identifikován někdy být musí), tak se musel certifikátem přihlašovat nadvakrát a akorát to blblo (ukládat certifikát pro obě místa, ...). Tímto se to, předpokládám, sloučilo. Pro mladší generaci příklad, podobně to tuším má web "origin" a "ea" a podobně. Všude tam, kde (historicky) býval oddělen web firmy a web služeb a kde je vhodné login sloučit a přitom zachovat původní weby.