PHP Symphony vs Spring Boot

Alex

PHP Symphony vs Spring Boot
« kdy: 09. 11. 2018, 15:29:39 »
Pracoval jste někdo v obou těchto framework a můžete srovnat náklady na údržbu a provoz ? My děláme ve Spring ale zákazník chce backend v PHP z důvodu levnějšího vývoje. Jedná se o sever část mobilní herní aplikace kterou máme dělat.

Je Teda pravda že PHP programátor vyjde levně než Java ale co jsem viděl tak produkuje těžko udržovatelný kód, testy jsou výjimkou. Já jsem přesvědčen že PHP programátor kvalitou srovnatelný se Java 7+ let praxe bude také stejně stát a rozhodně do Javy jsou lepší knihovny a nástroje.

Zákazník řešil podle svých slov programátorama v PHP za 35 tisíc. Já nemám vůbec zkušenosti s tím jak tenhle typ lidí je schopen dodržovat alespoň základní pravidla jako například transakce a referenční integrity. Protože když ho nechám ať si backend naprogramovat svépomocí tak to dopadne že když to nebude v pořádku tak bude nutno dokazovat v jaké části je chyba, to povede ke zbytečným sporům a prostojům.

test

Re:PHP Symphony vs Spring Boot
« Odpověď #1 kdy: 09. 11. 2018, 18:11:23 »
A chcete srovnávat PHP vs Java vývojáře a nebo Symfony (takhle se to píše správně) vs Spring framework

Co se týče frameworků tak jsem měl možnost psát něco menšího ve springu a větší věci v symfony. Frameworky jsou si hodně podobný (třeba security komponenta byla pro mě ve springu dost jednoduchá k používání, protože symfony má dost principů přebraných).

Co se týče práce se šablonama (pokud není potřeba nějaký FE framework) tak je má IMO lepší symfony. Thymeleaf a různé další se mi ovládali hodně těžkopádně a víc času jsem trávil hledáním co a jak vyřešit než abych tu šablonu jednoduše vykreslil.

Dál mi přišlo trochu lepší routování v symfony, kde jsou tuším větší možnosti, ale nic co by se nedalo řešit a nebo udělat jinak.