Zalezi na jakou pozici. Jestli to je maly ISP a ty tam budes delat uplne vsechno od montaze az po management site pak to je na hovno. Delam pro vetsiho ISP - nekteri ve firme maji presne urcenou praci a nekteri delaji d.vky pro vsechno (ja). I pres pekne financni ohodnoceni to stoji za hovno. Nemas na nic porad cas. Zacnes neco delat napr. ladit nejakou sitovou sluzbu nebo programovat aplikaci/script pro automaticke nastaveni nejakeho zarizeni a do toho ti zavola 5 lidi ze neco chteji. A to pocinaje zmenou smlouvy a konce zasranymi vecne nefunkcnimi radii (vetsi mesto porad zahluseno). Kdyz uz si myslis ze si vsechno stihl tak ti ve 4 rano zavola nejaky dement ze mu nejede net, protoze ty zrovna delas servisni odstavku a upgradujes hlavni server. Pak pres den vyresis nejake smlouvy, obvolas lidi kvuli novym smlouvam. Proste asi tak nejak. Pokud mas moznost ser na to. Kdybych mohl hned bych odesel, ale bohuzel ... v miste kde bydlim moc nabidek na praci neni. Tim jsem chtel rict, ze u malych, strednich schazi narazove pasmo - call centrum.
Znamy dela u brnenskeho velkeho poskytovatele servisaka - tzn neni zadny itak a ma na kazdy den max 4 poruchy a pekne je v klidku resi. maji call centrum kde lidi hlasi problemy a pak jim je predavaji.
Kekazdodeni naplni prace patri tak nejak precist pripadne nove CVE kdyz neco je reagovat na to. Konfigurovat zarizeni pro nove zakazniky, support zakaznikum, vytvaret tooly na linuxu pro ruzne automaticke operace (dhcp, firewall, blokace, prace se switchi, ...), opravy nefunkcnich switchu, routeru, analyza grafu vytizeni linek, analyza komunikace, planovani topologie pro rozvoj a prepojovani site do stale novych fyzickych/logickych(vlan) celku, smlouvy, ....
Je toho hodne co psat, ale stezovat si nechci, porad ta "prace" zivi mou rodinu.