Cena za webové stránky

Pettonius

Cena za webové stránky
« kdy: 04. 10. 2018, 11:56:40 »
Dobrý den,

předem se omlouvám, pokud jsem vložil do špatné kategorie, ale úplně nic mi nepřišlo, že by 100% sedělo.

K věci: Mám trošku více času a rád bych si přivydělal děláním webových stránek/jednodušších webových aplikací. Umím velmi dobře html5/Css3, JS a backend bych si psal v javě, pokud by byl třeba.
Problém je, že jsem stále student a nemám reference žádné, čili by mě zajímalo, kolik bych si mohl říct za tvorbu webové stránky? Například webovová stránka pro kapelu?
Druhá otázka: Máte nějaké zkušenosti, jak se propagovat s tou nabídkou? Marketing mi nikdy moc nešel, tak pokud byste mi dali nějaké tipy, kam umistovat nabídku/s odkazem na mé stránky (na kterých pracuji), tak bych Vám byl moc vděčný.

Děkuji

Zajímá mě

Lol Phirae

Re:Cena za webové stránky
« Odpověď #1 kdy: 04. 10. 2018, 12:09:14 »
Pod půl milionu měsíčně tady nikdo nevstává z postele, to nevíš? Tak se podle toho zařiď.  ;D

« Odpověď #2 kdy: 04. 10. 2018, 12:16:43 »
Citace
nemám reference žádné, čili by mě zajímalo, kolik bych si mohl říct za tvorbu webové stránky?

Cena záleží na domluvě, obecně ale čím míň máš referencí, tím míň bude někdo ochotný ti zaplatit. Takže ze začátku se neohlížej tolik na peníze, hlavně sbírej reference - z dlouhodobého hlediska se ti to vyplatí.

Pettonius

« Odpověď #3 kdy: 04. 10. 2018, 12:32:36 »
Citace
nemám reference žádné, čili by mě zajímalo, kolik bych si mohl říct za tvorbu webové stránky?

Cena záleží na domluvě, obecně ale čím míň máš referencí, tím míň bude někdo ochotný ti zaplatit. Takže ze začátku se neohlížej tolik na peníze, hlavně sbírej reference - z dlouhodobého hlediska se ti to vyplatí.

To mi je jasné, ale přeci jen bych potřeboval nějaké rozmezí, kolik bych si mohl říct vzhledem k těm referencím...

L.

« Odpověď #4 kdy: 04. 10. 2018, 12:48:18 »