Já jsem měl chuť udělat hru v browseru v HTML5, canvas a čistý JavaScript, tzv. vanilkový. Předtím jsem naposledy viděl JS někdy v roce '96, kdy něco fungovalo v Netscapu, něco v MSIE, ale kompatibilita žádná. Pak JS skoro umřel na všechno bylo PHP a pak už jsem se nikdy až na pár vyjímek s něčím okolo webu srát nemusel.
Takže jsem začal od nuly, pokoušel se proniknout do ECMAScript6, snažil se udělat jakýs-takýs mírně objektový design, nějaké datové struktury atd, a ke canvasu se snažil přistupovat jako k bytovému poli, čistý kód...
No s tímhle přístupem jsem si tak maximálně nabil držku a posléze jsem se na to z vysoka vysral. Prostě mi to vůbec nevyhovovalo, maximálně jsem se lehce uklidňoval nad tím, že to má aspoň C syntax... Kdybych to napsal v C/SDL a pak zkompiloval pomocí llvm+emscripten, tak jsem to mohl mít za dva víkendy hotový.