Právě každý build je dost jiný a i ten Spring je blbý v tom, že moc vláken nepoužije. Ale pořád lepší než Handbrake.
Upravuješ větší projekt a pokud třeba neděláš kompletní refactoring, tak si něco přejmenuješ a pak se díváš, co se rozbilo. To je v každém IDE docela rychlé. Pak build závislosti přepočítání je vždy dost náročné a pokud toho dáváš víc a trochu si s tím hraješ, tak je to dost opruz. Integrační testy by mohly být rychlejší, takže celý build a jejich spuštění. Tam jde o kompilaci, postavení něčeho spustitelného, spuštění, spuštění testů, provoz serverů a to je asi vše. To nemusí být časté, ale čím rychlejší to je, tím lépe. Normální unit testy co nejrychlejší také. Debug puštění je vždy pomalé, tak také asi co nejlepší CPU? Prostě normální vývoj, ale v Javě vše trvá a IDE tomu moc nepomáhá, protože asi samo žere docela dost prostředků.
A mám problém s tím, jestli je lepší Intel, který v náročných aplikacích jako hry ukazuje, že i 8700K se 6 jádry si dá s přehledem 8jádrový Ryzen. Ale třeba u Javy by to bylo jiné.