Triedne vs. Prototypové OOP

Bone Flute X

Re: Triedne vs. Prototypové OOP
« Odpověď #45 kdy: 19. 03. 2011, 19:26:51 »
Já netvrdím, že do konstruktoru nepatří nic. Samozřejmě, pokud stav objektu bez někajech hodnot nemá smysl a nejsou ani k dispozici rozumný "defaultní" hodnoty, je asi nejlepší ho inicializovat rovnou v konstruktoru. Takových hodnot ale zase zpravidla nebývá 15.....

Pokud je hodně "povinných" parametrů nějaké funkce či konstruktoru, bývá to většinou proto, že daný objekt(funkce) dělá dvě věci najedou. V tu chvíli je rozumné ten objekt rozdělit na dva (a třeba ten druhý objekt poslat do konstruktoru toho prvního).

Pak je to ok. Tvé příklady sváděly k představě, že toto nerozlišuješ.


Logik

  • *****
  • 1 049
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Triedne vs. Prototypové OOP
« Odpověď #46 kdy: 20. 03. 2011, 11:27:42 »
ondra: jo, souhlasím, že to je už debata o drobnostech - prostě mě to C++ řešení připadá hodně krkolomný (co se týče syntaxe), to je celý. Prostě by to chtělo nějak líp pocukrovat....