A co to je vývoj her?
Vývoj grafického/fyzikálního enginu, případně jeho ohýbání pro danou aplikaci?
Vývoj UI?
Nebo psaní skriptů, které zajišťují konkrétní viditelné akce v té hře?
Grafika, modelování, animace a převádění věcí a akcí z reálného světa do toho herního?
Práce na příběhu/questech?
Ty poslední dvě věci už nejsou programátorská doména, tak to nejspíš dělat nechceš. Ale ty první tři rozhodně - tak co z toho tě zajímá? Každá z těch věcí používá úplně jiné jazyky a hlavně vyžaduje podstatně jiné vstupní znalosti.
Obecně :
Práce na enginech je málo a je velmi náročná.
Práce na UI je spíše také málo je také velmi nároočná.
U mnoha her pracuje jenom jeden člověk (z týmu desítek lidí), který nějak rozumí tomu, jak použít licencovaný engine třetí strany. UI v mnoha hrách buď není vůbec, nebo používá velmi jednoduchá pravidla
Práce ve skriptování úkonů ve hře bývá dost - ale není to moc kvalifikovaná práce. Není výjimkou, že polovina skriptařů jsou poloprogramátoři, co se to naučili za chodu.
Grafika atd. - téhle práce bývá na hrách hodně (většinou většina vývojového týmu), ale to není pro programátory.
A práce na příběhu - záleží na velikosti hry, ale i tohle někdy pokryje jeden člověk z velkého týmu. A zase to není programování.