Já moc neporadím s řešením, omlouvám se.
Jen přidám svoji zkušenost. Na slabý hardware se mi také nepodařilo najít nic, co by mohlo dobře fungovat jako kiosek. Bylo pár favoritních řešení, které měli potenciál "být doupraveny" do funkčního stavu, ale když jsme spočítali ekonomiku věci, tak při sérii asi 20 kiosků vyšlo na stejno pořídit i silné stroje, windows, doménu a vše centrálně řízené přes GPO. Ano, vstupovala do toho cena práce lidí, která je dnes ohromná. Na druhou stranu, za sice velké, ale zcela jasně ohraničené peníze, bylo hotové a funkční řešení, na které se nemusí sáhnout.
Záleží vždy na situaci. Někde máte ajťaka pracujícího za 30 tis. Kč a umějícího jak hardware, tak systémy, tak nastavení, tak testování a navíc Vám nevadí, že kiosek (kiosky) půl dne nejedou, nebo jedou několik dní s chybou. Jsou ale i situace, kde zákazník tento přístup akceptovat nechce (nemůže), a pak nezbývá než jít do technologií.