Jak dál? Aneb jak být víc motivován

bezmotivace

Jak dál? Aneb jak být víc motivován
« kdy: 18. 01. 2018, 20:14:52 »
Pekny vecer,
Nevim, mozna mi poradite s mym problemem. Uz dlouhou dobu pocituji, ze nemam motivaci. Pracuji jako vyvojar. Moje prace? Rano vstanu jdu do prace, odsedim tam 8.5h a jedu domu. A to kazdej den, porad dokola. Moje pozice je vyvojar. Jenomze vyvoj nedelam uz hodne dlouho, protoze neni co delat, tak nekdy neco pretestuji, jinak nic nedelam. Mam hodne casu, jak v praci tak i doma. Chctel bych delat neco svyho, nejakej projekt, proste neco, na cem budu procvicovat sve znalosti, rozsirovat si je. Jenom nevim co. Je tuna aplikaci. Vim, ze neni dulezite vymyslet neco perfektniho, hlavni je neco delat. Protoze kdyz delam hovno v praci, tak o par let nebudu nic vedet. Premyslim napriklad nad aplikaci na spravovani prijmu a vydaju, nakolik delam szco. Anebo cuda, nebo opencv, jenomze c++ neni moje domena. Je hodne zajimavych temat v it, jenomze nemam background pro to a nevim jestli ma smysl se ucit neco takovyho. A nechci byt zas jenom patlal. Dnes je IN IoT, to by mohla by zajimavej konicek.
Mozna si rikate, proc kurva nezmeni praci. Ja opravdu hodne nad tim uvazuji, ale nevidim nic zajimavyho. A delat js nebo html, proste web me desi.
Byly jste nekdy v takovyhle situaci a co poradite?
« Poslední změna: 19. 01. 2018, 09:54:23 od Petr Krčmář »

proKurve

Re:Jak dal? Aneb jak byt vic motivovan.
« Odpověď #1 kdy: 18. 01. 2018, 20:34:12 »
Stáhni si novou knihu o bastlení od Martina Malého a začni bastlit, z toho se pak plynule můžeš posunout na IoT.

Mr. Advise

« Odpověď #2 kdy: 18. 01. 2018, 20:54:39 »
Byl. Nejhorsi je nedelat nic a pokracovat v zabehlem rezimu a uzirat se myslenkama na to, co by mohlo byt.