Jak vytvořit Active Directory v Linuxu?

Jak vytvořit Active Directory v Linuxu?
« kdy: 15. 02. 2011, 16:27:05 »
Ahoj, jsem tu nováček a potřebuji poradit.

Docela rád bych rozjel Active Directory z Windows v linuxu. Nejspíš to půjde přes LDAP a Sambu, ale není náhodou něco lepšího?

Co potřebuji? Uživatele, kteří se mohou připojit kdekoliv v síti a pro každého domovskou složkou.

Markoniuss

• *
  • 19
  • IT Systémový administrátor
    • Zobrazit profil
    • Markoniuss
Re: Jak vytvořit Active Directory v Linuxu?
« Odpověď #1 kdy: 15. 02. 2011, 16:48:53 »
Jedna rada, použij Windows  ;) Fakt Samba je něco tak strašného, že se to vyplatí jen na základní share, ale jinak je to relativně nepoužitelný produkt.

Sten

« Odpověď #2 kdy: 15. 02. 2011, 17:21:24 »
Použijte NT doménu s domain logon. Active Directory se na Linuxu provozuje opravdu špatně.

xyz

« Odpověď #3 kdy: 15. 02. 2011, 18:29:18 »
lepsiu podporu Active Directory v Sambe by mala prisniest az jej verzia 4:
http://www.root.cz/zpravicky/samba-4-prinese-podporu-active-directory/

momentalne je ale este stale vo vyvoji, no vraj by niekedy v priebehu tohto roka mohli vypustit verziu do finale

« Odpověď #4 kdy: 15. 02. 2011, 19:48:35 »
Asi jsem to špatně napsal. Active directory byl jen příklad. Není snad v linuxu něco, co by připojilo linux klienta na linux server v doméně? (ala připojení do domény ve Widlích)

Nebo?

Vytvořil bych uživatele(=účty) na serveru (normálně) a že by se na klientu mohl uživatel příhlásit na PC s účtem ze serveru?

Takhle jsem asi tak nějak myslel :)

mattv

• 123
    • Zobrazit profil
« Odpověď #5 kdy: 16. 02. 2011, 16:15:33 »