Každopádně jsem na to přišel lepším workaroundem(specifičtější selektor má vyšší prioritu): html>body:style()
Jak je psáno v poznámce, URL obrázku se nedá zablokovat, protože jeho url nijak "nevybočuje" z ostatních obrázků (dokážu si představit, že na serveru jsou reklamy i normální obrázky v různých složkách, ale nějakým "reverzním" symlinkem/junction jsou smíchány do stejné složky z pohledu URL mappingu), a navíc se s každým reloadem mění, tudíž by se zablokovaly reklama, která se už příště nezobrazí a nebo filtr s sebou vezme i další obrázky...
... A to jsem prosím i na svethardware definoval i takovéhle kousky(regexp):
/\.svethardware\.cz/.+/\d+/img/[^-]+\.jpg/$domain=svethardware.cz,image
Holt to vypadá, že weby snad začínají používat umělou inteligenci na maskování reklam a až to opravdu budo udělat, to bud terno. Ale zachrání nás kuba 'H4X0R' čížek z živě.cz, který napsal na google plus esej o blokování reklamy pomocí strojového učení.