Čtverečky místo českých znaků v terminálu

TM

Čtverečky místo českých znaků v terminálu
« kdy: 27. 11. 2017, 19:09:17 »
Dobrý den, jsem začátečník a nemůžu zjistit proč v terminálu nemůžu psát české znaky, píše to čtverečky místo znaků. Prosím poraďte. Nainstalovaný mám system Debian. Děkuji.
« Poslední změna: 27. 11. 2017, 20:36:38 od Petr Krčmář »


JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Problém s českými znaky v terminálu
« Odpověď #1 kdy: 27. 11. 2017, 19:23:17 »
Pust v terminalu prikaz locale a okopiruj sem vystup.

TM

Re:Problém s českými znaky v terminálu
« Odpověď #2 kdy: 27. 11. 2017, 19:32:41 »
Tady to prosím je

LANG=cs_CZ.UTF-8                                                                                   
LANGUAGE=                                                                                         
LC_CTYPE="cs_CZ.UTF-8"                                                                             
LC_NUMERIC="cs_CZ.UTF-8"                                                                           
LC_TIME="cs_CZ.UTF-8"                                                                             
LC_COLLATE="cs_CZ.UTF-8"                                                                           
LC_MONETARY="cs_CZ.UTF-8"                                                                         
LC_MESSAGES="cs_CZ.UTF-8"                                                                         
LC_PAPER="cs_CZ.UTF-8"                                                                             
LC_NAME="cs_CZ.UTF-8"                                                                             
LC_ADDRESS="cs_CZ.UTF-8"                                                                           
LC_TELEPHONE="cs_CZ.UTF-8"                                                                         
LC_MEASUREMENT="cs_CZ.UTF-8"