Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma

RDa

  • *****
  • 2 465
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma
« Odpověď #15 kdy: 04. 08. 2017, 23:22:50 »
Muzes nam prozradit co je to za dataset?


cudaman

Re:Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma
« Odpověď #16 kdy: 05. 08. 2017, 17:40:14 »
Ja bych s tim klidne pomohl i zadax, nejake zkusenosti s CUDA mam, grafiky jsou ted sice spis vyprodane, ale jedna GTX1080 se mi tu vali bez uzitku - temer ;)

Nemam potrebu to krast, penez mam dost, ale su desne zpruzlej z aktualni "prace", potrebuju nejakou "zabavu" ;)

Akorat :
* radsi c++ a Linux
* lepsi je vytunit algo na CPU, nez si hrat s grafikou
* lepsi je si hrat s grafikou nez s FPGA
* lepsi je experimentovat s FPGA nez vyrabet ASIC
* pokud "operace sama o sobě je jednoduchá", tak to asi nic moc nepomuze, ale treba jde udelat ukrok stranou napr. jako RSA TWIRL



Re:Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma
« Odpověď #17 kdy: 07. 08. 2017, 13:53:07 »
OpenCL s HSA je asi najlepsie

openCL so zapnutim HSAv je 6,34 x rychejsie ak openCL a 8,55 x rychlejsie ako cez CPU n a uveden A10 od AMD
http://www.tomshardware.com/reviews/amd-a10-7800-kaveri-apu-efficiency,3899-5.html

Z Epycom a GPU do jeho scketu je dalsi levcel HSA
http://diit.cz/media-gallery/detail/79677/282777


dokonca moze stacit c++ STL pri Radeon Open Computer platforM (ROCm)
http://diit.cz/media-gallery/detail/79677/282759

Milfaus

Re:Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma
« Odpověď #18 kdy: 12. 08. 2017, 22:14:32 »
Kdyby to někdo hledal, pěkné shrnutí projektů pro práci GPU je zde: http://campynet.com/
Náhodou jsem na to narazil při louskání práce s CUDA.

y.

Re:Výpočty na GPU - co použít CUDA/OpenCL/AlexaGPU/Brahma
« Odpověď #19 kdy: 13. 08. 2017, 17:29:43 »
Hele, logicky -- pokud to neni vypocetne narocne, tak budes omezenej sirkou pasma a to bud sirkou pasma GPU memory -> GPU a nebo, pravdepodobneji, sirkou pasma pro transfer z RAM do GPU memory. Takze stoji za uvahu, jestli tu skutecne nejake ovoce k utrzeni existuje. Bitove operace pod GPU samozrejme funguji.