Multithreading projekt/příklad

thread

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #15 kdy: 27. 06. 2017, 21:07:03 »
Tak ponovom sa odporuca pouzivat TPL a Tasky. V podstate aj ked spravite Task.Run(() => {}), tak sa vytvori novy thread.


thread

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #16 kdy: 27. 06. 2017, 21:07:51 »
Zkus paralelně generovat Mandelbrotovu množinu.
tak to ani neviem co je :/

G

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #17 kdy: 11. 08. 2017, 18:04:51 »
V podstate aj ked spravite Task.Run(() => {}), tak sa vytvori novy thread.

Not true ;D vytvoří se nový task což nikoliv nutně znamená vytvoření threadu

Milfaus

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #18 kdy: 11. 08. 2017, 20:38:15 »
Co jde použít Parallel.Invoke už to není co dřív :-D  ;D

Parallel.Invoke(
    () => {
        Console.WriteLine("Bobek 1 Tlacim");
        Thread.Sleep(5000);
        Console.WriteLine("Bobek 1 Uuuuleva");
    },
    () => {
        Console.WriteLine("Bobek 2 Tlacim");
        Thread.Sleep(3000);
        Console.WriteLine("Bobek 2 Je venku");
    },
    () => {
        Console.WriteLine("Bobik 3 Tlacim");
        Thread.Sleep(1000);
        Console.WriteLine("Bobik 3 Zblunk");
    });

App, nic nižšího než C# 5 nebo 6 nemá smysl řešit.

Tuxik

  • *****
  • 1 473
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #19 kdy: 12. 08. 2017, 05:58:09 »
Zkus paralelně generovat Mandelbrotovu množinu.
tak to ani neviem co je :/
https://cs.wikipedia.org/wiki/Mandelbrotova_mno%C5%BEina
pro paralelizaci velmi dobrý kandidát, můžeš si hrát s barvičkama, prozkoumat údolí mořských koníků, najdeš zde geometrické i "přírodní" onrazce... je to k ničemu, ale přitom krásný a fascinující.


Ju

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #20 kdy: 12. 08. 2017, 21:59:12 »

ByCzech

  • *****
  • 1 848
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #21 kdy: 13. 08. 2017, 18:14:30 »
Zkus paralelně generovat Mandelbrotovu množinu.
tak to ani neviem co je :/

Fraktál.

Vidět se to dá třeba v aplikaci Fraqtive

F#

Re:Multithreading projekt/příklad
« Odpověď #22 kdy: 14. 08. 2017, 19:02:17 »
Kazda trosku zlozitejsia GUI aplikacia potrebuje vlakna.

Napriklad take kopirovanie suborov. Jedno vlakno kopiruje subory a druhe vlakno zobrazuje stav kopirovania...

Na to aby druhe vlakno vedelo zobrazit tento stav musi priebezne cakat na prve vlakno inak ti to hodi errory, pouziva sa k tomu dispatcher.

Ak sa ale chces vyhnut synchronizacii vlakien a lockovaniu je dobre pouzivat actor model.