S autobaterkama bych se neunáhloval. Autobaterie je sice levná, ale při tomhle stylu zátěže údajně nemá moc dobrou životnost. Ale klasické UPSkové "staniční" baterie možná taky nejsou to pravé, protože PV systém bude baterky každý den dost "cyklovat". Nedávno jsem narazil na nějaké video na Utrubce (už ho nedohledám) kde maník prepper radioamatér podrobně po lopatě rozebíral, jaké baterky, jaké měniče, jak tlusté dráty, proč vyšší napětí (aby nebyly potřeba tlusté dráty), do čeho uložit baterky (do bedny, ale jak ji postavit) atd. A zmiňoval jednu věc, v USA zřejmě dost populární: vhodné baterky pro PV použití jsou trakční olověné aku původně určené do golfových vozíků :-) Jinak tady jsou samozřejmě k dostání LiFeYPo apod. U olověných baterií bacha na vývoj vodíku. Teoreticky až od určitého nabíjecího napětí. Tuším 13.5 nebo 13.8 V by mělo být OK. Zmíněný kolík z USA zmiňoval pár praktických aspektů, jako že "nevybíjet baterky na doraz do vypnutí ochrany" (zkracuje to životnost baterek), potažmo část kapacity zůstane nevyužitá(telná), nebo že je vhodné při "ostrovním" provozu si osvojit návyky v tom smyslu, že "spotřebovávat elektřinu, když je jí nadbytek", tzn. pokud je slunečný den a baterky jsou odpoledne už nabité, a předpověď říká pár dní zataženo, má smysl dělat energeticky náročné činnosti, dokud slunce svítí = během odpoledne si vyprat apod...
Já bych ještě doplnil: na ohřev vody solár, ale pro přímý ohřev. Netopit do vody elektrikou, kterou ze slunce vyrábíme s účinností 15%, když jednoduchý "vodní" panel (ne vakuově-trubkový) stojí při srovnatelné ploše zlomek ceny PV panelu.