Callbacky vs. korutiny v C

knuths_daemon

Callbacky vs. korutiny v C
« kdy: 17. 05. 2017, 09:37:46 »
Zdravím, mám prototyp aplikace v C využívající polling, kterýžto podle události volá callbacky. Kód je ale vzhledem k těm callbackům dost špagetový, proto bych rád využil spíše ve všech ohledech lepší korutiny. Problém ale je, že ucontext už je zlikvidovaný  a aplikace je pro MCU, nejspíš tam bude FreeRTOS nebo něco podobného, takže běžné knihovny pro Linux použít nejde. Nějaké typy, jak přepínat mezi fibry? Předpokládám, že v pollingu prostě stačí místo callbacků volat příslušnou čekající korutinu, jen se trochu bojím přepínání kontextu. Stačí prostě uložit registry a přehodit zásobník?

Qeek

Re:Callbacky vs. korutiny v C
« Odpověď #1 kdy: 17. 05. 2017, 10:16:27 »
Jestliže tam poběží nějaký RTOS, není lepší použít přímo jeho korutiny, které přepínání kontextu vesměs řeší za tebe?

dustin

« Odpověď #2 kdy: 17. 05. 2017, 11:23:19 »
Nejsem žádný embedded odborník, ale teď potřebuji vyřešit trochu složitější úkol pro STM32 a docela se mi zalíbil chibiOS s pěkně udělanými preemptivními vlákny. Možná bys ty korutiny vůbec nepotřeboval.

« Odpověď #3 kdy: 17. 05. 2017, 11:40:18 »
docela se mi zalíbil chibiOS s pěkně udělanými preemptivními vlákny. Možná bys ty korutiny vůbec nepotřeboval.
Souhlas, s Chibiosem jsem si taky trochu hrál a moc se mi líbil.

zboj

• 1 507
    • Zobrazit profil
« Odpověď #4 kdy: 17. 05. 2017, 11:41:38 »
docela se mi zalíbil chibiOS s pěkně udělanými preemptivními vlákny. Možná bys ty korutiny vůbec nepotřeboval.
Souhlas, s Chibiosem jsem si taky trochu hrál a moc se mi líbil.
Preemptivní přepínání kontextů ale neřeší dotaz.

dustin

« Odpověď #5 kdy: 17. 05. 2017, 11:53:56 »