Jak jste spokojeni se servisem IdeaPad

Pavel 'TIGER' Růžička

Jak jste spokojeni se servisem IdeaPad
« kdy: 13. 01. 2011, 13:11:11 »
Chci se Vás optat na zkušenosti se servisem IdeaPadů? Kamarádka si koupila před rokem IdeaPad S10-2 ... po roce používání se objevily neduhy, jako klávesnice, prasklý rámeček LCD a jiné maličkosti. Zavolala proto na onu linku, kde nahlásí závady a netbokk si vyzvedne kurýr .... asi po měsíci kurýr přivezl opravený netbook, avšak po čtyřech dnech používání praskl plast u pantů, tak jsem jí poradil, ať to tam pošle hned zpět ... tak se i stalo. Avšak po čtrnácti dnek jí přišel email, že reklamace není uznána a má dvě možnosti .... buď si to nechat opravit za nějaké čtyři tisíce, nebo si ho nechat dopravit zpět na vlastní náklady a to za nějakých pět stovek. Můj osobní názor je, že technik při servisu udělal nějakou chybu, a teď chtějí, aby tuto chybu zaplatila ona. Po poradě s ČOI je nutné nechat udělat nezávislý odborný posudek, který potom půjde k soudu ..... ale má vůbec šanci takový soud s takovou společností vyhrát? Co si o tom myslíte vy? Šli by jste proti vodě, nebo pokorně utoupily velké společnosti?
« Poslední změna: 13. 01. 2011, 14:14:05 od Petr Krčmář »


Pavel 'TIGER' Růžička

Re: Jak jste spokojeni se servisem IdeaPadů ?
« Odpověď #1 kdy: 13. 01. 2011, 13:13:21 »
Omlouvám se za překlepy a nedoklepy, snad to pochopíte ;-)

JardaP .

  • *****
  • 11 064
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re: Jak jste spokojeni se servisem IdeaPadů ?
« Odpověď #2 kdy: 13. 01. 2011, 14:04:54 »
Jsem rad, ze jsem si koupil eee PC. Vypada solidne uz na pohled a zatim drzi, nikde ani prasklina.

Obavam se, ze ona spolecnost ma drazsiho advokata. Cili bych si vysledkem nebyl jist. Tak bych si alespon dal tu praci a rozmazl to v nejakem blogu (anglicky i cesky) a v par diskusich o netboocich. One spolecnosti bych sdelil (i doporucenym dopisem), ze s ohledem na jejch pristup definitivne ztratili zakaznika, stejne jako potencialni zakazniky z meho okoli, o jejichz informovanost se osobne postaram. Pokud pri reklamaci nejednala primo s Lenovem CR, dal bych si praci a napsal o veci i jim, a tez na Lenovo Group Ltd. Kdyz uz bych byl nasrany, tak at jsou oni take aspon trochu. Kdyz uz nic lepsiho, clovek jim aspon muze trochu popatlat jmeno jejich vlastnim hovnem.

Dreit

Re: Jak jste spokojeni se servisem IdeaPad
« Odpověď #3 kdy: 13. 01. 2011, 15:41:46 »
Já měl IdeaPad S10-3 a odešla mi wifi, zhruba měsíc od koupě - Debian kartu viděl, vždycky to fungovalo a najednou ze dne na den nic. LEDka nereagovala na vypínač (hádám že určitě HW vypínač, protože ACPI události a podobně vůbec neodesílal, navíc tim šla rozsvěcet opravdu kdykoli, mám dojem že i před bootováním) - hádám že chyba bude ve vypínači nebo někde mezi vypínačem s samotným Broadcom čipem.

Po reklamaci která trvala skoro měsíc jsem se dozvěděl že je to údajně SW chyba způsobená aktualizací Windows 7 (logicky netbook se mi vrátil tak jak jsem ho tam poslal) a že stačí novější verze ovladače. S tím že je to blbost a že se nemůže nic stát jsem se stejně rozhodnul zajet za známým, minimálně abych nevypadal jako lama. Nainstalovali jsme Win7, zkusili jejich super aktuální ovladač (poslali mi odkaz e-mailem) a samozřejmě nic. Po pokusech kdy jsme se i stavěli na hlavu jsme došli k závěru že upgradem biosu nic nezkazíme.....a zkazili (jednalo se BIOS pro S10-3, byl ze stránek lenova). Flashovací utilita pro windows - stačí stisknout tlačítko...chvilku to chroupalo, pak se restartoval a dojeli jsme - jen černá obrazovka a svíticí diody.  Přes vánoce jsem ho měl na reklamaci znova a v pátek by snad mel přijít.

Zajímavosti - IdeaPad S10-3 se dělá se snad 4 (!!!) wifi kartami (dvě Broadcom, jedna Atheros a jedna intel) a po procházení jednoho fóra jsme dospěli k tomu, že se kromě Phoenix biosu používá i jinačí bios, bohužel si nemůžu vzpomenout na název. A já čekal že IBM je solidní firma....asi už to opravdu všechno upadá


Ale co jsem slyšel tak S10-2 je na tom dobře. Rozhodně servis.....abych měsíc čekal na vyjádření že blbec jsem já a že se jedná o chybu způsobenou aktualizací windows.....v tom nevidím moc snahy. Nemluvě o tom jak mi to přišlo zpátky, netbook prostě nekdo hodil do krabice a tečka, lítal si tam jak se mu zachtělo

hxn

Re: Jak jste spokojeni se servisem IdeaPad
« Odpověď #4 kdy: 13. 01. 2011, 16:18:18 »
Citace
A já čekal že IBM je solidní firma....asi už to opravdu všechno upadá

Co má jako mít IBM dočinění s Lenovem? Kromě asi pětiprocentního podílu?


Pavel 'TIGER' Růžička

Re: Jak jste spokojeni se servisem IdeaPad
« Odpověď #5 kdy: 13. 01. 2011, 17:36:11 »
@hxn ... u ThinkPadu stále ještě i technologie, pravdou je, že servis ThinkPadu je úplně o něčem jiném, na to si nemohu vůbec stěžovat. Proto jsem to vlastně napsal, aby lidé nepočítali s tím, že u IdeaPadu budou mít stejné služby jako u ThinkPadu.