Rozluštění stavu disku ze smartctl

seatools

Re: Lol Phirae
« Odpověď #30 kdy: 22. 12. 2016, 09:16:58 »
Najdi v soucasnem Seatoolsu pro DOS verze 2.23 a SeatoolsBootable (viz. vyse) verze RC_2.04 "chybu" ktera skryva/nehlasi chybu disku.
Bez dukazu je jen dalsi vykrik na internetu.
Nemel by to byt pro tebe problem kdyz je to vyzkouseno na spouste exemplaru.


Trupik

Re:Rozluštění stavu disku ze smartctl
« Odpověď #31 kdy: 22. 12. 2016, 09:38:08 »
No prave. Vsude najdete WD nebo Seagate. Hitachi se sezene malokdy a malokde a na HGST zapomente, k tomu se normalni smrtelnik nedostane nebo jen tezko. U HGST je ale tusim i o dost vyssi cena.
Neviem ako v ČR, ale tu u nás majú Hitachi aj malé obchody na ulici, napr. tu, alebo malé e-shopy, napr. tu. Alza je v podstate jediný obchod, o ktorom viem, že ich nemajú.

Cena u Hitachi je u menších modelov (do 1TB) vyššia tak o 10%, čo je pri 10-krát menšej chybovosti úžasná cena. Pri väčších modeloch je už cenový rozdiel značný, na druhej strane nie je zďaleka tak veľký ako rozdiel v kvalite.

Lol Phirae

Re:Rozluštění stavu disku ze smartctl
« Odpověď #32 kdy: 22. 12. 2016, 09:46:59 »
Nic hledat nebudu, už tu žádné zmetky od Seagatu nemám a ani nehodlám žádné další pořizovat. Většina byla vyreklamována, část putovala místo opětovné další reklamace rovnou do elektroodpadu, protože výměna za stejný stejně vadný model nedávala žádný smysl.

Jinak closed-source blackbox, jehož jediným výstupem je hláška OK nebo FAIL, to je vrcholně důvěryhodný a užitečný nástroj. Důvěru pak určitě ještě dále posílí šíření FUDu jako je "Please remember that these third-party programs do not have proprietary access to Seagate hard disk information, and therefore often provide inconsistent and inaccurate results.  SeaTools is more consistent and more accurate and is the standard Seagate uses to determine hard drive failure."

Doporučovat ten zmetek jako výborný diagnostický nástroj může skutečně jen nesvéprávná osoba, troll nebo agent Seagatu.

Prodejci (včetně zeleného skřeta) "překvapivě" narozdíl od Seagatu pro reklamace akceptují normální diagnostiku, asi se jim nechce furt dokola platit náklady soudního řízení.

SB

Re:Rozluštění stavu disku ze smartctl
« Odpověď #33 kdy: 22. 12. 2016, 10:20:27 »
No prave. Vsude najdete WD nebo Seagate. Hitachi se sezene malokdy a malokde a na HGST zapomente, k tomu se normalni smrtelnik nedostane nebo jen tezko. U HGST je ale tusim i o dost vyssi cena.

Hitachi jsem kupoval pro NAS zde: https://www.tsbohemia.cz/pevny-disk-hitachi-travelstar-7k1000-1tb_d227829.html?fulltextword=hitachi

seatools

Re: Lol Phirae, aneb jak se siri FUDy
« Odpověď #34 kdy: 22. 12. 2016, 11:01:04 »
Nic hledat nebudu

Nic jineho jsem necekal.

Doporučovat ten zmetek jako výborný diagnostický nástroj může skutečně jen nesvéprávná osoba, troll nebo agent Seagatu.

Pro sve trvzeni nemas zadny realny podklad ani dukaz, co dalsiho?

Prodejci (včetně zeleného skřeta) "překvapivě" narozdíl od Seagatu pro reklamace akceptují normální diagnostiku, asi se jim nechce furt dokola platit náklady soudního řízení.

FUDy tu siris jenom ty. I v dobach kdy Seagate uznaval zaruku delsi, nez obchody se svymi 24 mesici, nebyl nikdy zadnej problem u nich vyreklamovat vadny disk.


Lol Phirae

Re:Rozluštění stavu disku ze smartctl
« Odpověď #35 kdy: 22. 12. 2016, 11:18:02 »
Takže zdravíme do Seagatu a hezké vánoce.

P.S. Ne, nic od vás ani nadále nekoupím.