Jak již bylo řečeno, záleží na konkrétním grafickém režimu. Začátek grafické videopaměti (asi) pro VGA režimy je namapován na fyzickou adresu $A0000 ($A000:$0 v reálném režimu např.). Pro textové režimy to bylo $B8000. Ale jak říkám, musel být nastavený správný grafický režim. Pro grafické režimy, u nichž reprezentace obrazovky přesáhla 64 KB se zápis dost komplikoval, protože bylo nutné přepínat jednotlivé 64 KB bloky (bank switching). Proto bývalo dost oblíbené rozlišení 320x200 a 256 barev, zejména v dobách, kdy byl reálný režim procesoru rozumně dosažitelný.
Pokud svůj kód hodíte do ovladače jádra, WIndows vám samozřejmě "dovolí" (ve skutečnosti je to vlastně procesor) shat na přímo na HW, ale není to dobré dělat, protože o takových přístupech systém neví a velmi snadno může dojít k chybám souběhu s dost nepříjemnými následky. Krom toho se nedá říci, že by se tyto (asi VGA) režimy dnes zrovna používaly...
Dalo se (to už asi byla věc VESA, v těchto označeních se moc nevyznám) dosáhnout i vyšších rozlišení (s rozumným počtem barev) a namapovat obrazovku na souvislý blok fyzické paměti, ale nebyla to zrovna triviální operace (návod už bohužel nemám, už je to tak 12 let).