Pohled z druhé strany - pokud by ta místnost byla zaplněná vždy na 100% a kurzy by probíhaly každý den, tak náklady na místnost+počítače skutečně klesnou a mezi účastníky se pěkně "rozprostře" i cena za školitele. V praxi jsem to ale nezažil, spíš se stalo, že třeba 4 lidi z jedné firmy se na poslední chvíli odhlásili (nemoc, termíny, atd.) a tak je spíš úspěch, když je zaplněnost řekněme 50-60% (taky se nedá školení pořád odkládat až tam bude obsazenost 100%).
Jinak čas na dotazy je (tedy byl, teď už takto neškolím, jen individuálně přímo v daných firmách :-), navíc pokud to lidi správně pojmou jako 8 hodin, kdy můžou ze školitele vytahat zkušenosti, tak to imho má velký význam, asi větší, než probrání oficiálních osnov.
A ano - dneska už dává velký smysl udělat telekonferenci, to by mohlo být zase zajímavé...