S FITem velmi opatrne. Psal jsem to tu nekolikrat, tak jen strucne - kdyz jsem nastupoval, tak se vsude vychloubali, jak skoro ze vsech predmetu maji videozaznamy, jak se vse streamuje atd. Realita nakonec byla takova, ze streamy jsou/byly pouze pro vyvolene (jen na nekterych kolejich) a prestoze ze zacatku byly zaznamy z celkem dost predmetu, tak casto bylo tempto zverejnovani zalostne. Na pulsemestralky vetsinou nebyvaly zadne zaznamy (tj. mesic po prednasce), obcas ani na semestralky (nekolik mesicu). Jak roky ubihaly, tak se snizoval pocet predmetu, kde se zaznamy porizuji s trapnym zduvodnim - "studenti nejvice stahuji zaznamy pred zkouskou". Jako WTF? S takovymhle oduvodnenim muzou zakazat stahovani studijni opory a slajdu a prestat pujcovat knihy... To vse pod heslem "zvysovani prestize". Nedivte se, ze pokud pred nekym z FITu uvedete spojeni "zvysovani prestize", tak bude podrazdeny. Puvodne slo ziskavat za projekty bonusove body a nebyly zadna minima ze zkousek. Pokud si student vyhral s projektem, tak se nemusel prilis stresovat se zkouskou. No, v ramci zvyseni prestize byly zavedeny minima snad ze vseho. Skoncilo to tak, ze se projekty resi "na projiti", protoze at mate sebevytunenejsi kod, seberychlejsi implementaci, sebelepsi reseni, tak je vam to z pohledu predmetu nanic.
Bakalar (statnice 2012) nebyl spatny - predmety mely hodne materialu, mely siroky zaber a byly dost prakticky cilene. Jedinny problem byla nemoznost jakehokoliv zamereni, ale to tu nekdo psal, ze se mozna zmeni. Pokud tedy bakalar zustane stejne prakticky zalozeny, tak vesele do toho.
Magistersky stupen (statnice 2015) rozhodne nedoporucuji. Materialy v dost predmetech neuplne, casty postoj "dostuduj si sam, me je to na haku". Prestoze si lze konecne zapisovat predmety a zvolit obor, tak student na ty lepsi predmety (= z oboru, zajimave) stejne nema cas, protoze se musi morit s teoretickymi predmety, ktere jsou spolecne pro vsechny (teoretcika informatika a matematiky jsou nejvetsi strasaci a zrouti casu). Prestoze ty lepsi predmety (oborove) byly vetsinou velmi dobre (napr. Biometrické systémy, Kryptografie nebo Návrh, správa a bezpečnost), tak ty teoreticke byly velmi spatne (kredity neodpovidaji casu [nanahnane v jednom predmetu - latky ja tak na 2-3 predmety!], zbytecne slozite materialy, nedobre vyucovane [nenazorne, monotonni, zbytecne slozite priklady, definice primo odporujici s definicemi stejneho pojmu v jinych vyucovanych predmetech], absence zaznamu).
Kdybych mohl znovu volit kam na magistra, tak bych zcela jiste zvolil (udajne) praktictejsi FI MUNI.
PS: Anglictiny bych se nebal, prestoze se probiraly veci, ktere jsme na gymplu nemeli, tak to nebyl zadny problem (nejtezsi bylo dojizdet kamsi do haje na hodiny - vedla se dochazka).