Ta benchmarks game se snazi implementovat realne algoritmy a kod, ktery tam je, je od profiku v danych jazycich.
Moje pointa je, ze pokud neco naimplementujete naivne v Jave a pustite to na defaultnim JVM, tak to pojede mnohem rychleji (klidne o rady), nez kdyz udelate to stejne naivne v Pythonu a pustite defaultnim interpreterem.
A to si myslim i odrazi dost tech "zpackanych" benchmarku valejicich se na blozich, proste pokud chcete vykon v Pythonu stejny, jako dostanete bez prace v Jave, musite vynalozit specialni usili - napr. prepsat cast aplikace aby pouzivala externi knihovnu, prekladat to necim specialnim atp.
Co jsem cetl, tak pomalost Javy oproti C++ je pouze v pripade malych projektu - kdyz JIT jede dlouho nad velkymi enterprise vecmi, tak pry bezne dosahuje lepsiho vykonu, nez C++, protoze dynamicky provadi mnohem vice pokrocilych optimalizaci podle hotspotu v dobe behu, ne jen pri kompilaci nebo provadeni jedne ulohy (na to je C++ rozhodne lepsi). To je duvod, proc se to pouziva na ty obrovske veci - (relativne) jednoduchy velmi rozsireny jazyk + solidni vykon.