Popis architektury GPU

inovator

Popis architektury GPU
« kdy: 23. 03. 2016, 18:26:35 »
Zdravím, neporadil by někdo zdroj informací o tom, jak jsou v GPU implementovány základní funkce 2D akcelerace - kreslení základní objektů, jejich interface, overlay....
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...

Díky


jenda

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #1 kdy: 23. 03. 2016, 19:36:43 »
a co google - pan zkousel ?
http://lmgtfy.com/?q=open+hardware+gpu

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #2 kdy: 23. 03. 2016, 19:53:07 »
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...
Můžu se zeptat, na co to chceš? Chceš vynalézat vlastní GPU?!

inovator

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #3 kdy: 23. 03. 2016, 20:36:42 »
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.

v

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #4 kdy: 23. 03. 2016, 20:48:04 »
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.
opencores?


inovator

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #5 kdy: 23. 03. 2016, 21:07:03 »
v: Jde mě o principy, ne o hotové zdrojáky, který navíc z důvodu licence nelze použít.
Jeden projekt je tam docela zajímavý, ale bez dokumentace a zdrojáky jsou špatně čitelné.
Principiálně to mám vymyšlené, mám rozchozený framebuffer na LCD, jde mi o doimlementování několika funkcí na HW.
Většinu z těch podstatných věcí mám v hlavě, spíš mi jde o to, abych to jako tradičně neimplementoval a pak nezjistil, že se to dá udělat lépe a jednodušeji a pak to nepřepisoval.

Radovan.

Re:Popis architektury GPU
« Odpověď #6 kdy: 23. 03. 2016, 21:23:17 »