Fórum Root.cz

Hlavní témata => Vývoj => Téma založeno: inovator 23. 03. 2016, 18:26:35

Název: Popis architektury GPU
Přispěvatel: inovator 23. 03. 2016, 18:26:35
Zdravím, neporadil by někdo zdroj informací o tom, jak jsou v GPU implementovány základní funkce 2D akcelerace - kreslení základní objektů, jejich interface, overlay....
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...

Díky
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: jenda 23. 03. 2016, 19:36:43
a co google - pan zkousel ?
http://lmgtfy.com/?q=open+hardware+gpu (http://lmgtfy.com/?q=open+hardware+gpu)
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: Mirek Prýmek 23. 03. 2016, 19:53:07
Nechce se mi trávit příliš času vynalézáním kola...
Můžu se zeptat, na co to chceš? Chceš vynalézat vlastní GPU?!
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: inovator 23. 03. 2016, 20:36:42
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: v 23. 03. 2016, 20:48:04
Mirek Prýmek: V podstatě ano, jde mi o malý jednoúčelový akcelerátor pro jedno z našich zařízení. Implementace na FPGA.
opencores?
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: inovator 23. 03. 2016, 21:07:03
v: Jde mě o principy, ne o hotové zdrojáky, který navíc z důvodu licence nelze použít.
Jeden projekt je tam docela zajímavý, ale bez dokumentace a zdrojáky jsou špatně čitelné.
Principiálně to mám vymyšlené, mám rozchozený framebuffer na LCD, jde mi o doimlementování několika funkcí na HW.
Většinu z těch podstatných věcí mám v hlavě, spíš mi jde o to, abych to jako tradičně neimplementoval a pak nezjistil, že se to dá udělat lépe a jednodušeji a pak to nepřepisoval.
Název: Re:Popis architektury GPU
Přispěvatel: Radovan. 23. 03. 2016, 21:23:17
Tohle by do začátku nestačilo? http://www.root.cz/clanky/graficke-subsystemy-pocitacu/