Ladime hru, ne nastaveni pripojeni OS. Takze pokud maji v EU servery napr. v Rusku a v Nemecku, tak timto zasahem lze donutit matchmaking vybirat pouze ty nemecke -> lepsi ping.
Ale samozrejme souhlasim s ostatnimi, pokud to myslis s hranim vazne (nemusi jit ani o pro uroven), tak si poridis kabel.
Doporucuju zopaknout prvni tridu zs ...
To myslite vazne, ze akcni multiplayerove hry chcete dlouhodobe hrat na nestabilni wifi? PVP? Osobne by me hodne vadilo, ze prohravam kvuli pripojeni a ne mym chybam. A "pro" urovne IMO nelze dosahnout bez velmi dobreho pripojeni.
Existuje nieco take ako maximalny ping.
Nic takovyho neexistuje.
Kazdej klient se za normalnich okolnosti pripojuje k nejblizsimu serveru, a je jedno jestli youtube nebo hra, ale kdyz nekdo hraje hru, ktera ma servery ve francii, tak si tezko teleportuje servery do CR. Nadto to s cim se bude nebo nebude komunikovat v 99,9999% pripadu neurcuje vubec klient. V pripade youtube (napr) zalezi na tom, jaky IPcko vrati dns. U her je to pak o tom, ze opet v 99,9999% ma provozovatel nekde v jednom datacentru svoje zelezo, maximalne per kontinent.
YouTube do taho netahejte, ten nema svou binarku u uzivatele a predevsim neresi lagy - 1s lag pri bufferovani videa si ani nevsimnete, data proste dojdou nanahnana po te jedne vterine.
Mate necim podlozeno tech 99,9999%? Kdyz uz mluvime o hrach tak obecne, hral jsem nekolik FPS, ktere byly reseny P2P a vybiralo se podle pingu (osobne P2P nesnasim, zahraje si dobre akorat hostitel). Dale vim o nekolika FPS (mozna vice nez nekolika, neni to takto nahodou defaultne reseno na source enginu?), kde se "quick match" apod. pojmenovane vybira prave podle pingu. Abych se vlezl do vasi statistiky, tak bych musel mit vyzkouseno opravdu hodne her (radove miliony). K tomu jednomu datacentru - to ze jsou herni severy na jednom miste automaticky neznamena, ze vsechny bezi stejne dobre - obcas hravam Smite a tam jsou nektere servery opravdu zasekane (packet loss), prestoze podle trace to vypada, ze jsou ve stejnem datacentru. A posledni zalezitost, volba podle pingu se klidne da vylozit tak, ze se vybral "nejblizsi" server, vse zalezi na klientovi, jak to meri (nebo jestli na to dlabe a pouzije treba jen to dns).
PS: Co presne se uci v prvni tride ZS? Jak si objednat kabelove pripojeni? Prednasi se o nemoznosti mit herni servry pro jeden kontitent v ruznych datacentrech? Pokud jsem udelal nejakou hrubku, tak se vam omlouvam, ale radeji bych resil obsah, nez formu.