Před C# začít s C ?

Před C# začít s C ?
« kdy: 23. 10. 2015, 11:48:10 »
Ahoj, jsem začátečník-stařec, který má malou a dávnou zkušenost s Pascalem. Rád bych si jako hobby zkusil napsat nějakou jednoduchou aplikaci na PC, která "hezky vypadá". Jako vhodný jazyk mi byl doporučen C#, ale chci se zeptat, zda není vhodné předtím začít s C ? Díky


Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #1 kdy: 23. 10. 2015, 12:01:16 »
chci se zeptat, zda není vhodné předtím začít s C ?

Ne.
"Kdo v zájmu bezpečí obětuje část své svobody, v konečném důsledku přijde o svobodu i svou bezpečnost."

uetoyo

Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #2 kdy: 23. 10. 2015, 12:11:41 »
Odpověď přede mnou je naprosto vpořádku .); Pro vysvětlení: C# je více podobný Pascalu/Delphi než C++ natož C, takže ho bez obav překroč.

Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #3 kdy: 23. 10. 2015, 12:13:22 »
C případně až potom.

perceptron

Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #4 kdy: 23. 10. 2015, 12:59:02 »
neni


zboj

  • *****
  • 1 507
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #5 kdy: 23. 10. 2015, 14:05:02 »
Ahoj, jsem začátečník-stařec, který má malou a dávnou zkušenost s Pascalem. Rád bych si jako hobby zkusil napsat nějakou jednoduchou aplikaci na PC, která "hezky vypadá". Jako vhodný jazyk mi byl doporučen C#, ale chci se zeptat, zda není vhodné předtím začít s C ? Díky

C# je zde opravdu nejvhodnější a C je navzdory názvu jazyk podstatně jiný. Myslím, že učit se ho by v tomto případě nadělalo víc škody než užitku (nehledě na zbytečně vynaložený čas).

hmmm

Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #6 kdy: 23. 10. 2015, 19:00:05 »
No z pascalovsko-zaceticnickeho pohledu si jsou C# a C preci jenom trochu podobne.
Slozene zavorky, promenne, for/while/if a dalsi se pisou vicemene stejne.
Ale samozrejme neni potreba se kvuli C# ucit C, v podstate uplne zaklady C se nauci tak jako mimochodem.

čumil

Re:Před C# začít s C ?
« Odpověď #7 kdy: 23. 10. 2015, 19:39:34 »