Jednorázové zakázky? Freelancer?

Jednorázové zakázky? Freelancer?
« kdy: 01. 08. 2015, 18:36:10 »
Ahoj,

pracuju jako Linux server administrator 6 hodin denně jako OSVČ.
Chtěl bych se zeptat, jestli máte někdo zkušenosti s Freelancerem? Zaregistroval jsem se tam a našel pár věcí, co bych zvládnul, ale většinou jsou tam Indové, kteří to udělají v přepočtu za 50Kč na hodinu, což pro mě není zrovna moc lukrativní.
Chtěl bych se zeptat, jestli se tam dá najít nějaká slušně placená zakázka nebo kde jinde hledat?
Já mám občas v práci problém, že dělám něco monotónního, tak mě napadlo, že bych si občas přivydělal nějakou vesměs jednorázovou zakázkou. Nemusí být jednorázová, ale nechce být zaměstnán ještě někde jinde.
Kde k takovým zakázkám přijít?
Třeba mě napadla instalace nějakého mailserveru. Práce na pár hodin s tím, že kdyby chtěli něco přenastavit nebo by se něco dělo, tak by se mi ta firma ozvala.


Jenda

Re:Jednorázové zakázky? Freelancer?
« Odpověď #1 kdy: 01. 08. 2015, 18:49:58 »
Co vím tak třeba na Elance si občas vyberou někoho i když je dražší než Indové. Možná mají špatné zkušenosti/předsudky ohledně té kultury a pracovní morálky, nevím.

Re:Jednorázové zakázky? Freelancer?
« Odpověď #2 kdy: 02. 08. 2015, 11:00:38 »
zkousel sem to taky pak jeste guru. com a nejvic upwork.com
na upwork se pouziva desktop tool pod win,  mac i linux.  pokud uz vam daji prednost pred indama tak ten proces vyberu mezi uchazeci trva nekolik dnu,  obcas tydnu.  navic ten jejich tool ktery meri cas straveny nad tim ukolem je tak genialni ze vam nezapocita ani celou tu dobu,  meri to kliky pohyby mysi a stisk klaves -  pisu vsema deseti a z 10 hodin prace to zapocitalo 8 -  cili bere to asi jenom ciste cas kdy stisknete cokoli nebo nevim.
totalni ztrata casu,  uz nikdy

Re:Jednorázové zakázky? Freelancer?
« Odpověď #3 kdy: 03. 08. 2015, 10:11:16 »