Marketing a propagace uznatelné jsou - to je jasně náklad vynaložený na dosažení, zajištění a udržení příjmů. Ale je to taky věc, ve které se finančák rád šťourá, právě proto, že v rámci sponsoringu apod. se kdekdo snaží vyvést prostředky (a kožichy) z firmy. Takže by ses třeba mohl dozvědět, že kožich ano, ale musí o něm být zmínka v marketingovém plánu schváleném pro daný rok řídícím orgánem, jako o oděvu užívaném při veřejných prezentacích. Potom by takový oděv chtěli vidět vedený v majetku. Pokud by přišli na to, že jej slečna používá pro osobní potřebu, tak průser.
O "pod kožichem nic" se daňová legislativa nezmiňuje, ale z pracovně-právního hlediska k tomu nikoho nutit nelze, ale to by asi nebyl tento případ. Jinak příjmy ze zaměstnání, včetně jakýchkoliv příplatků na cokoliv (výjimky), musí danit zaměstnanec. Pro zaměstnavatele jsou uznatelným nákladem (výjimky).
A potom ty tvoje škody (9M+26Y) by byly z hlediska daní fajn, dostal bys slevu na dani za vyživované dítě...