Něco jako mezifiremní komunikátor

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #30 kdy: 16. 03. 2015, 14:42:59 »
a jak v tom mailovem klientu najde historii komunikace s konkretnim zakaznikem?

V Thinderbirdu je to "Open Message in Conversation"
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."


Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #31 kdy: 16. 03. 2015, 15:45:41 »
Jak to presne resi historii komunikace se zakaznikem kdy s tim zakaznikem komunikuji sklad, programator, analytik a obchodak kazdy ze sveho pocitace. Jak najde obchodak ve svem mailovem klientu, ze skladnik poslal zakaznika do zadele?
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #32 kdy: 16. 03. 2015, 16:43:38 »
Nevím přesně, nevyznám se v tom.
Hotline na principu e-mailu využívají i velké nadnárodní firmy, takže to asi půjde.
Obecně e-mail umožňuje následující:

Dvě osoby (skladník i obchoďák) mohou ke komunikaci používat stejnou e-mailovou adresu.
Dvě osoby mohou ke komunikaci používat různé e-mailové adresy, ale jejich klienti mohou obhospodařovávat obě adresy současně

Řešení výše nejsou ideální pokud požadujeme, aby obchoďák neviděl veškerou skladníkovu korespondenci, ale pouze tu se zákazníky obchoďáka. Ale toho by mělo být možné dosáhnout nějak takto:
Přijaté i odesílané e-maily je možné třídit a přeposílat na základě filtrů (na straně serveru i klienta), na straně serveru je možné vytvářet virtuální uživatele ...
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."

Diskobolos

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #33 kdy: 16. 03. 2015, 19:16:59 »
Nečetl jsem celé vlákno... Zmiňoval někdo firefox hello?

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #34 kdy: 16. 03. 2015, 19:29:28 »
Já to pochopil tak, že OP potřebuje IM.
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."


Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #35 kdy: 16. 03. 2015, 22:04:30 »
To co si myslis, ze je emailova komunikace ve velkych firmach zpravidla neni emailova komunikace pomoci emailovych klientu... Takze tohle se rozhodne neresi nejakym uprdenym lokalnim emailovym klientem typu thunderbird.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #36 kdy: 16. 03. 2015, 22:19:43 »
Ano, pochopil jsi mě správně.
Ale je třeba současně počítat s tím, že ti zákazníci se k hotline budou připojovat (v lepším případě) pomocí uprděného Thunderbirdu.
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #37 kdy: 17. 03. 2015, 09:17:00 »
Coz ale nevyzaduje pritomnost tohoto programu ve firme. Proste tyhle support SW funguji tak ze si to vytahujou z mailboxu, obsluha pracuje na WWW ale zakaznikovi to vyleze jako by to byla obycejna odpoved na mail. pak napise zakaznik, SW to vyparsuje podle cisla ticketu a obsluha to opet resi na www.
Furt nechapu k cemu by byl na neco podobnyho ve firme dobry thunderbird. Leda ze by firma byly mene nez dva lidi.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #38 kdy: 17. 03. 2015, 09:44:57 »
Systém, který parsuje e-maily - to zní u velké firmy logicky.

Stejně si ale myslím, že jednodušší (a o něco méně komfortní) řešení by bylo možné vytvořit vhodným nastavením mail serveru (případně uprděných klientů).
Filip Jirsák: "Úplně stejně se ale jedná o podvod, když uživatel zamlčí provozovateli webu, že blokuje reklamu."

lobo

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #39 kdy: 17. 03. 2015, 09:52:39 »
no a vyskytla sa nam typicka 'IT situacia' :-)

na zaklade "Těžko se to popisuje," sa IT snazia navrhnut riesenia, ktore su viac alebo menej mimo nie celkom presne definovanych poziadaviek.
a ked su tieto riesenia z roznych dovodov zamietnute, IT sa snazia zmenit konkretny 'business process' o ktorom absolutne nic nevedia aby sa dal napasovat na ich riesenie...

mozne riesenia su:
- Martin presne popise 'business process' ako u nich prebieha komunikacia a na to najst vhodne riesenie
- Martin nevie co presne potrebuje, tak s na to vykaslat a netravit cas zbytocnostami, kym si to neujasni sam