Něco jako mezifiremní komunikátor

Martin L.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #15 kdy: 12. 03. 2015, 14:16:52 »
Zdravím, chci se zeptat, jestli někoho nenapadá, nebo nemá zkušenosti, s nějakým komunikátorem (něco jako Skype), který by řešil mezifiremní komunikaci. Těžko se to popisuje, ale řešíme, jak nečekat na emaily, ale řešit případy s klienty, nebo s dodavateli online a hned. Důležité je, že ne všichni klienti se chtějí někam registrovat, dávat si přezdívky. Proto je např. Skype nevhodný a Facebook je kecací a ne pro firmu. Nejlepší by bylo něco ve stylu přidání pouze emailu a schválení jednorázově klientem a žádné další nesmysly.

Podstatná věc je historie, která by se nedala měnit, ani mazat. A potom také hlášky, abychom se nemuseli neustále dívat, jestli někdo nepíše. Tak, aby se zobrazovaly na liště, nebo na ploše atd.  Potřebujeme to sjednotit a najít něco napořád a pro všechny. Snad jsem to dobře popsal. Díky Martin

Vetsinou se tomu rika telefon, vypis hovoru poskytne kazdej operator, a pokud to chces nahravat, staci na to koupit trochu zeleza.

Na komunikaci s obchodnima parnerama nic jinyho neexistuje - telefon a mail. Vsechno ostatni je holej nesmysl, kterej vice ci mene parneru z ruznych duvodu odmitne pouzivat. Uz jen predstava, ze by kazdej obchodni parner chtel pouzivat neco jinyho ...

Já tady hledám řešení, ne názor..


j

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #16 kdy: 12. 03. 2015, 15:07:40 »
Ne, ty nehledas reseni, ty hledas kktinu a navic neumis cist.

Yarda

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #17 kdy: 12. 03. 2015, 18:00:09 »
IMHO hlavně musí být vůle komunikovat. A pokud všichni co potřebují a chtějí komunikovat mají na stole počítač připojený na internet (a po kapsách mobily, pokud je skutečně něco co velmi spěchá), tak co je pronikavě lepší než posílat emajly?

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #18 kdy: 12. 03. 2015, 19:29:11 »
IMHO hlavně musí být vůle komunikovat. A pokud všichni co potřebují a chtějí komunikovat mají na stole počítač připojený na internet (a po kapsách mobily, pokud je skutečně něco co velmi spěchá), tak co je pronikavě lepší než posílat emajly?

Čat na xychtoknize?

Yarda

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #19 kdy: 12. 03. 2015, 20:55:33 »
 Já vycházím z toho, jak jsem byl v práci - poslal jsem emajl, pokud jsem to pokládal za důležité a potřeboval jsem vědět, že to příjemce vzal na vědomí, kliknul jsem na "potvrdit přijetí" a šel jsem zařizovat věci do provozu. A když jsem se vrátil, kouknul jsem se, jestli mám nějakou reakci. Neměl jsem čas furt čumět do xychtoknihy. Navíc jsem dost často odesílal nebo požadoval nějaké dokumenty co nebyly určené široké veřejnosti.
Xychtokniha je asi dobrá, pokud se koná nějaká porada mezi účastníky co se nesejdou v jedné místnosti. Ale to nebyl můj případ.


Johny

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #20 kdy: 12. 03. 2015, 21:05:57 »
Lync z balíku Office365.

Lync je ZLO.

este aj ICQ klient s reklamami je lepsi ako Lync. taky user-hostile program som uz dlho nevidel a bohuzial ho mame v office
Me treba Lync prijde docela vychytanej v okamziku, kdy je propojenej i pres voip telefon, paradne to pak funguje.
Samozrejme me mrzi, ze je to jen pro MS, ale co uz.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #21 kdy: 13. 03. 2015, 10:31:10 »
pokud jsem to pokládal za důležité a potřeboval jsem vědět, že to příjemce vzal na vědomí, kliknul jsem na "potvrdit přijetí"
lol.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Yarda

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #22 kdy: 13. 03. 2015, 11:01:52 »
pokud jsem to pokládal za důležité a potřeboval jsem vědět, že to příjemce vzal na vědomí, kliknul jsem na "potvrdit přijetí"
lol.
Čemu se směješ? Asi jsi neměl to potěšení pracovat v podobné firmě jako jsem dělal já. Po zkušenostech, když jsem někomu ve firmě poslal emajl, jsem se za přiměřenou dobu zvednul, navštívil adresáta jestli už můj emajl četl a jestli ho pochopil. A byli tam týpci (a asi ještě jsou, ale já už ne:-) co jsem jim to musel donést vytištěné na papíru - tedy možná nemusel, ale bylo to jednodušší a rychlejší než jim vysvětlovat, že to mají v emajlu a pokud to potřebují na papíru, mohou si to vytisknout na své tiskárně. Jak jsem psal, především musí být vůle komunikovat, prostředky se pak najdou.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #23 kdy: 13. 03. 2015, 11:21:45 »
Smeju se tomu jakou funkci jsi pouzil doufajic, ze neco znamena. Drtiva vetsina normalnich lidi ji ma vypnutou a vubec netusi ze neco takovyho je.
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Yarda

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #24 kdy: 13. 03. 2015, 12:16:28 »
Pokud mi to potvrzení přišlo, tak jsem si mohl odfajfkovat, že záležitost mohu pustit z hlavy. Já jsem měl nastaveno, že se mne to ptalo, jestli chci potvrzení poslat (pokud jsem došlý emajl nepokládal za důležitý někdo má možná nastaveno, že každý jeho emajl vyžaduje potvrzení nebo pokud jsem chtěl odpovědět, tak jsem ho taky neposílal). Někdy mi jako potvrzení přišel automatický text, že emajl byl zobrazený na počítači příjemce, ale to neznamená, že příjemce ho četl a pochopil.

ivoszz

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #25 kdy: 13. 03. 2015, 13:23:04 »
Předpokládám, že ti externí partneři mají zájem, protože  jak už někdo zmiňoval, nikdo je nedonutí.

Klasikou je www.slack.com. Dále pak už zmiňovaný HipChat nebo třeba kato.im. Všechny umožňují správu práv, místnosti jen pro vybrané, historii, prohledávání a integraci s mnoha desítkami jiných služeb. Liší se uživatelským rozhraním, integrovanými funkcemi, rozsahem služeb nabízených zdarma a co vše je možné integrovat.

Pokud se dobře nastaví a propojí, jsou to celkem silná řešení.

Hmmm

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #26 kdy: 13. 03. 2015, 14:59:24 »
Myslim, ze by ti na to co chces stacil slusny e-mailovy klient ako napr. Thunderbird, v ktorom sa da normalne a jednoducho vyhladavat v mailoch.

Chces nieco kde nemusis dohladavat historiu v mailoch, ale aby sa ti pekne prehladne vypisala. Ale akonahle tych sprav uz bude par desiatok, doslova par desiatok = 20 a viac, tak to uz prehladne nebude lebo ani nemoze a aj tak budes v tych spravach hladat.

Cize ja by som na tvojom mieste nic taketo neriesil, ale nainstaloval svojim zamestnancom sikovneho mailoveho klienta.

Samozrejme, ak to chces pouzit aj ako prostriedok na lakanie novych zakaznikov, v zmysle, ze nasa firma riesi poziadavky expresne vdaka komunikacnemu systemu Blabla, tak je to uz nieco ine.

aaa158

  • ***
  • 238
    • Zobrazit profil
    • E-mail
Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #27 kdy: 13. 03. 2015, 16:19:53 »
Lync z balíku Office365.

Lync je ZLO.

este aj ICQ klient s reklamami je lepsi ako Lync. taky user-hostile program som uz dlho nevidel a bohuzial ho mame v office
Me treba Lync prijde docela vychytanej v okamziku, kdy je propojenej i pres voip telefon, paradne to pak funguje.
Samozrejme me mrzi, ze je to jen pro MS, ale co uz.

Mne to funguje skz Pidgin plugin (office communicator), sice dost casto kolegovia vyzeraju ze su "offline" ale chat-ovat sa cez to da.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #28 kdy: 14. 03. 2015, 11:44:38 »
Cize ja by som na tvojom mieste nic taketo neriesil, ale nainstaloval svojim zamestnancom sikovneho mailoveho klienta.

a jak v tom mailovem klientu najde historii komunikace s konkretnim zakaznikem?
1) zamestnanec muze v tom svem klientu mazat
2) jak to vyhleda napric vsema klientama vsech svych lidi?
3) obecne Atlassian ma fakt dobry produkty a Hipchat je jednim z nich
Děkuji za možnost editace příspěvku.

Martin L.

Re:Něco jako mezifiremní komunikátor
« Odpověď #29 kdy: 16. 03. 2015, 13:51:31 »
Předpokládám, že ti externí partneři mají zájem, protože  jak už někdo zmiňoval, nikdo je nedonutí.

Klasikou je www.slack.com. Dále pak už zmiňovaný HipChat nebo třeba kato.im. Všechny umožňují správu práv, místnosti jen pro vybrané, historii, prohledávání a integraci s mnoha desítkami jiných služeb. Liší se uživatelským rozhraním, integrovanými funkcemi, rozsahem služeb nabízených zdarma a co vše je možné integrovat.

Pokud se dobře nastaví a propojí, jsou to celkem silná řešení.

Díky za konečně rozumný přístup. Ale děkuji i všem ostatním, kteří řešili dotaz a netlačili mi názory o emailech a o tom, že co hledám je nesmysl. Šlo totiž o jednu jedinou věc a tou je zefektivnění komunikace, nikoli o řešení její primární části, jako jsou emaily. Ty ať si každej používá jak chce, mě to situaci neřeší. A protože jsou z převážné části klienti líní, nechtějí se čemukoliv podřizovat a inovovat (s tím je potažmo spojeno i odkládání odpovědí v emailech a odškrtnutí potvrzení a další..), určitě je nebude zajímat Skype atd. hledal jsem něco "online" a mimo instalaci ale s historií a hlavně lehce aplikovatelné. Což mi například Hipchat řeší. Takže děkuji..