Zdravím, chci se zeptat, jestli někoho nenapadá, nebo nemá zkušenosti, s nějakým komunikátorem (něco jako Skype), který by řešil mezifiremní komunikaci. Těžko se to popisuje, ale řešíme, jak nečekat na emaily, ale řešit případy s klienty, nebo s dodavateli online a hned. Důležité je, že ne všichni klienti se chtějí někam registrovat, dávat si přezdívky. Proto je např. Skype nevhodný a Facebook je kecací a ne pro firmu. Nejlepší by bylo něco ve stylu přidání pouze emailu a schválení jednorázově klientem a žádné další nesmysly.
Podstatná věc je historie, která by se nedala měnit, ani mazat. A potom také hlášky, abychom se nemuseli neustále dívat, jestli někdo nepíše. Tak, aby se zobrazovaly na liště, nebo na ploše atd. Potřebujeme to sjednotit a najít něco napořád a pro všechny. Snad jsem to dobře popsal. Díky Martin